tur och retur hälsingland:D

JAA Idag gick man i skola ntill lunch och på lunchen raggade jag bil av min kusin och ringde och hyrde ett hästsläp.... Iidag vill jag till Maråker!!!! och dit kom jag efter mycket om och men och insidenter... menmen JAG KOM FRAM!!!!!

Lastade iordning grejorna hö och häst! träffade min ♥Ida, Patrik, Ante, Sofia och Patrik ♥och sen bar det av mot macken för att tanka! haha och där träffade jag Eliassons föräldrar pratade lite med dem också och Gunilla sa att jag var välkommen tillbaka   :D   och det kan hon ge sej attan på att jag ska jag kommer ALDRIG att lämna maråkers borna... hahahah

sen tillbax i uppsala vid typ 21.15 tiden Boade iordning åt Sivra i sin nya box och tog in lilla söta Madonna (mini shettis) som sällskap under natten!

TILLBAX MED SLÄPET ngt sent men han som jobbade var kvar.. men det var mycket släp överallt där inne så jag föreslog att om jag backar in släpet så går det nog bäst...... " KAN DU BACKA??" haha JAG EN BLOND BLÅST 18 ÅRIG TJEJ SOM KAN, JAA, JAG KAN BACKA MED SLÄP!!!! sug på den du!!!!! hahahahahahahah

haha jag har också hunnit att  ringa å väcka Patrik.. hahaha rätt åt han!

nu ska jag tanka kusinens bil.. men vi hörs!!!

PUSS HEJ PÅ ER!!!!
                                                                                                        FÖRSTÅ ATT JAG HAR SAKNAT
                                                                                                                                           DEJ SÅ SJKT MYCKET... 
                                                                                                                                           OCH ATT FÅ TRÄFFA DEJ IGEN    
                                                                                                                                           GJORDE MEJ SÅÅÅÅ GLAD!!!!

image18

Kommentarer
Postat av: Nikki

Go och glad kexchoklad!
På söndag kommer jag vara go och glad som en kexchoklad.
<3

2007-09-06 @ 23:23:59
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Miccis

DU ÄR SÅ SÖT
:D:D:D
JAPP SÖNDAG GÄLLER DET :S

2007-09-06 @ 23:37:44
URL: http://hebyflickan.blogg.se
Postat av: Miccis

DU ÄR SÅ SÖT
:D:D:D
JAPP SÖNDAG GÄLLER DET :S

2007-09-06 @ 23:38:06
URL: http://hebyflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0