TRIST I SKOLAN!!

Skolan är fett värdelös i bland.. ofta jag har andvändning utav den här kursen i framtiden... Ekologi likson,
Det enda man ska göra i kursen är att göra ett arbete om en beteshage, vad som finns i den och hur den lever.. såå jävla onödigt!!!

menmen vad gör man inte för att det ska finnas på pappret... och det där jäkla pappret kommer ingen att bry sej om iframtiden ändå!


NEJ JAG ÄR LITE VÄL NEGATIV NU... VI SKA JU IAF. HA IDROTT NU!! och det är sjukt kul!! :D


sen efter skolan ska jag åka till stallet och klappa på Tulle och Sladden.. ska väl försöka fixa en transport tills imorgon också!

och ikväll ska vi ha mysigt på elevhemmet för att sen gå in på krogen och kolla läget!!! är inte så sugen på att dricka ikväll efter som att jag ska köra häst imorgon!! :D

HA EN BRA DAG!!!    :D PUSS PUSS FRÅN MEJ ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Japps, i mogon ska vi och hämta pålle!
;)
Puss Hej!

2007-09-05 @ 16:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0