torsdag och fick sluta vid lunch!

JAHA då var man tillbaka på elevhemmet igen..
idag har varit en sån där värdelösdag i skolan åkte dit till 8.20 läraren kommer typ 08.40 men kommer inte igång förens klockan 9 typ..... sen ska vi komma överens och planera Jälladagen som är på lördag! :S alla har åsikter men ingen ställer upp!!! äckta häst klass tror jag! menmen det blir nog bra iaf.. jag ska vara på skolan klockan 8 på lördag då ska jag bada sto med föl knoppa och göra iordning för uppvisning sen ska jag rida fram och värma inför hoppningen på Bengan för att sen hoppa en lektion och sen efter den visa sto med föl inför storpublik på läktaren med en märr som är typ 2m hög och lika bred.... haha får se hur det här ska gå!

nu sk ajag nog till och plugga lite granna så man gör någon nytta!!!

för i kväll ska jag och Sara sitta kalvningsvakt på skolan mellan 20 och 23.. innan det ska jag ha hunnit ut till stallet och gjort iordning där!

ha en bra dag allihopa PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Nikki

tack <3

2007-09-13 @ 23:56:45
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0