Tisdag = stalldag i skolan :D

TJOHO!!!


Idag vaknade jag av att jag var stel i hela nacken och ryggen.. det komer nog en rejäl förkylnig med nackspärr snart!! :S


nog med klago mål!!! haha


idag har vi haft stall hela dagen!!! började med samling i stallet sen fick vi en arbets uppgift om att lägga upp en plan för igångsättning av en häst som gått på bete i 4veckor.. *och det var första gången som jag någonsin i hela mitt liv lämnat in en uppgift sammadag som jag fått den!!!!


sen var det lunch ÄCKLIG FISK.. så jag åt en tallrik filmjölk :D


efter lunch hade vi körning med owe :D jätte kul!!! jag och Lina fick köra helt själva efter som att vi redan kunde!! :D


efter det åkte jag Sara och tim till Gr'änby 4H och kollade vart Sivra skulle få bo under dagarna jag har henne...


Men nu är jag tillbax på elevhemmet och Tim äter sånt hära ÄCKLIG sallad med ÄCKLIG tonfisk!!! USCH!!! fast jag och Sara har ätit stuvade maccaroner!! MUMS!


haha.. jag tim och nikki har gjort bort oss på ICA MAXI idag.. hahaha
det första man ser i butiken är en stor visningssäng med kuddar och ett jätte fluffigt täcke!! man var ju bara tvungen att proligga... sen fortsatte vi att handla och vid kassorna inser jag att jag tappat bort min telefon, vi letade igenom typ hela affären och sen var det bara en utväg kvar.. hoppats på att någon lämnat in den i informationen!! jag gick dit och vårat samtal lät typ så här:

- hejsan! jag har lyckats lägga ifrån mej min mobiltelefon...
- jasså! vet du vart du lagt den??
- NEEJ!! å skulle jag ju gå och hämta den!!!!
-okej.. men vi har fått in en telefon..
-jaha.. :D då är det säkert min!!!  :D
- men vart la du den då??
-INTE FAN VET JAG DÅ SKULLE JAG JU INTETAPPAT BORT DEN!!!
-men vad är det för modell då??
-sonyericsson
-okej...
efter typ lång diskussion ringer tim till den så hon ser att det är min!!!
- jaa.. den låg ju på ett udda ställa!!!!
-jaha?! vart då?? frågade jag...
-I VISNINGSSÄNGEN!!!!

haha pinsamt!!! menmen det var ju en skön säng iaf!

ETT STORT LYCKA TILL TILL MIN MORBROR SOM JOBBAR PÅ TV4 SOM HALLÅA IDAG!!! PUSS PÅ HAN


fast nu ska jag ringa ett telefon samtal! :D

och sen ska jag gå ochsova tror jag!!!

PÅ TORSDG SKA JAG ÅKA TILL MARÅKER <3


HA DET BÄST ALLIHOPA!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej:)
Haha,ni är ju för söta:D självklart man måste provligga;) Idag ska vi ha megakul, syns sen PUSS

2007-09-05 @ 10:40:56
URL: http://pluttilutt.blogg.se
Postat av: Miccis

HAHA!! JAPP, underkläder...
;P du vet vad jag menar
SYNES I SKOLAN!! PUSS

2007-09-05 @ 11:24:07
URL: http://hebyflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0