Roligaste helgen på lääänge!!!



I lördags packades det i stallet och hästen lastades in i transporten, ikväll skulle vi resa till Maråker där hon kommer att få bo med sin absoluta bästa vän! Så hon kommer att få det bra trotts att ingen bryr sej om henne där L

önskar jag kunde ha kvar henne men pengarna styr... JAG HATAR PENGAR!!! Eller ännu bättre det vore ju ultimat om jag också kunde bo där.. fast det går ju inte det heller jag har ju skolan och majoriteten av mina vänner här... fast å andra sidan har jag ju Patrik, Ida, Eken, Ante (som hatar mej :P) och Björn och alla under bara hästar och familjen Steen som jag verkligen verkligen vill tacka med oändligt mycket tack! Fast nu går ju inte det! Jag bor här i Uppsala och gör sånt som är tråkigt... fast jag har ju Sara, Tim, Nikki, Röven, Plutt och alla andra utom Maråker.. jag är så glad när jag är där!!!

Haha menmen ,jag hämtade bilen tog en kopp kaffe och bulle hemma hos fam Adriansson och sen bar det av till 4H koppla släpet kolla lampor och blinkers och sen in med Hästen pick och pack och sen var jag på väg!!!   :D  kom fram vid 20 tiden lastade ur min lilla ängel och hon fick gå ner till sin vän ihagen! Jag fick möjligheten att krama Ante och Björn fast det var bara Björn som ville så han fick 2 ;) haha min glada lilla vän Ante sa jag tyvärr bara hej till!! Men det gick ingen nöd på han för dem skulle vidare på fest! Kul för dem( jag ska festa nästa FREDAG) sen gick jag in till familjen Steen och pratade en stund men efter att en "prat glad" Putte ringt typ 300 ggr och frågat om jag inte kommer  snart så kopplade jag av transporten utanför stallet och tog bilen ner till Eken där var det lite folk man kände igen :D synd att inte Ida var där! Haha fast jag hade kul ändå! Jag vart kvar under natten J och vaknade i morse... eller nja kalla det vad ni vill jag vaknade iaf.. pratade med bojsen och sen bar det av mot uppsala igen TYVÄRR!!! Hade gärna stannat i all framtid!!!!!!!!!!  Men efter att jag sagt hejdå til dem och kopplat släppet gick jag ner till Ante och gav han en skiva och sen åkte jag! Var tillbax i uppsala vid typ 12... efter lite skvallrandes på 4H tog jag bussen till stan och gick tillbax till elevhemmet och somnade tills nu! Tog igen mej efter den här lördags trippen till Maråker ;P

Kvällens Tack går till FAMILJEN ADRIANSSON, 4H, PUTTE och EKEN och MARÅKER I ALL ÄRA!!


SAKNAR DET SÅ DET GÖR ONT!!!! VILL TILLBAKA NUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fast imorgon bär det ju av till Åland på studie besök med klassen och då kan jag inte prata i telefonen på et helt dygn L


MISS U                                   


Kommentarer
Postat av: Sara

(Snyft, snyft..) Tycker du det är tråkigt i Uppsala?? :(

2007-09-29 @ 18:49:10
URL: http://supersaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0