Mupp!

Sitter i skolan nu och ska egentligen plugga i massor!!!!! men så blir det inte..... SUCK FÖR DET

hur som haver

 imorse vaknade jag typ innan klockan 7 över att jag drömmde massa konstiga grejor om dem som betyder mycket för mej! inte så kul.. så jag gick upp och tog en dusch för att försöka glömma!!!

tyckte jag hade all tid i världen i morse men när man kopmmer till skolan inser man att jag har tagit mina trasiga stallskor och glömmt idrottskläder och skolböcker!!!!

och idag har vi idrott efter det har vi lektion med lotta och till hennes lektion skulle vi gjort en intervjuv tills idag men det har jag inte gjort!!! funderar på att gå hem efter lunchen, lika bra det!

får se hur jag gör!!!

men ni andra får ha en bra fortsatt dag!

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0