Lördag morgon och tok pigg!!!

DU OCH JAG SARA JAG SÄGER  BARA DET.....!
DU OCH JAG MIN BÄSTA VÄN!!!! ♥

haha jag är verkligen inte gjord för at plugga!!!.. igår kväll efter att ha ätit middag gav jag upp allt vad skola hetr, och gickoch la mej på mamma och pappas säng... där sov jag i timmar! det tog verkligen all energi att plugga!
så jag har kommit fram till att det är inte nyttigt att slita ut sej så med en pena i handen!!   ;P

efter att ha sovit fram tills kvällsfikat med min goda smörgåstårta och junior eurovision song contest, så satte jag mej vid msn... snackade lite med en grabb från 4H som skulle vara med på bruksridningen nästa söndag, haha och då började kvällens på hitt!!!!

jag hade en gång en nordsvensk på inridning som var / är skit elak!!! och alla bad mej skicka henne på slakt eller dyl. men jag gav mej inte! jag skämtade mde alla och sa att vi hade som mål att tävla i bruksridningen när den är i uppsala!!!..... haha och hon vart in riden och lite trevligare...
så varför inte föllfölja det man gett sej in på! det var sista anmälningsdagen i går.. hm.. jag kunde ju inte ringa när klockan var typ 23.. så jag smsade och smörade lite för hon som tog hand om anmälningarna och ffågade om jag inte kunde få anmäla mej i helgen istället!! och det fick jag...
 
haha men nu började min tankar att flacka och jag behövde nåns stöd och hjälp!!! haha SARA så klart! hon ställer alltid upp för mej även om hon inte tror på det så stöttar hon mej i vått och torrt!!!!! ♥

efter att sara kom med den smarta idén    :S vi snor mammasbil och pappas tankkort så åker vi och hämtar hästen.. ALLT LÖSER SEJ, DET GÖR DET ALLTID!!! haha jaa så jag smsade till MT (ägaren) och sa jag kommer och hämtar Sivra (som hon heter) nästa vecka för hon ska tävla på söndag.....

hahahhahaha

jag vet inte hur vi ska lösa det  här men jag är iallafall HELPÅ och tänker anmäla  mej och Världens vackraste och ELAKASTE sto till en tävling där hästens syke bedöms!... hahahahaha

ALLA SKULLE HA EN VÄN SOM MIN!
man blir helt tårögd varje gång man tänker på henne...
hon får en att skratta
hon får en att tro
hon får en att orka
och
hon finns alltid till för mej!

igår fick jag ett sms av henne då jag hade tvivlat för en sekund..
det stog så här..

Always!! varför skulle jag inte tro på dejnär jag vet att du kan fixa det?!!
Du kan ALLT Miccis komihåg det!
Du är en jäkligt beundrandsvärd personska du veta.
Du gör det du själv vet är rätt,och skiter i vad andra säger.
Det gör dej unik... folk som inte kan ta det är bara avundsjuka!
VI KLARAR DET HÄR!!!!
PUSS på min favvo Miccis <3

Kan man bli annat än att bli tårögd....
(och jag är inte personen som gråter)
ALLA BÖR VERKLIGEN HA EN SÅN HÄR VÄN!!!


image10

HÄR ÄR HON: världens VACKRASTE, ELAKASTE HÄST!!!!


image11

OCH HÄR ÄR: (mitten) VÄRLDENS BÄSTA VÄN!!!!!!!!!!!♥
(fr.vä. NIKKI, SARA, JAG)


Kommentarer
Postat av: Felicia

HEJ DET HÄR ÄR MIN MOBBADE SYSTER:P
FAST JAG TYCKER OM HENNE ÄN DÅ.....
:S
haha fast bara ibland!

2007-09-01 @ 12:46:13
Postat av: Nikki

Heej,
Jag kommer och hejar på er :D lätt!
Jag tror på er! :D:D
<3

2007-09-01 @ 13:11:46
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Sara

Nawee, du är ju så sööt!
Min bästa vän, vi klara allt tillsammans!! <3
(Vi ska se till att få hem den där folkilskna pållen och VINNA den där tävlingen!!)
Du är det bästa jag har!
Perfectly together, you and me forever!
Haha, DET LÖSER SIG!
Puss på min absoluta favvo Miccis!

2007-09-01 @ 13:30:13
URL: http://supersaras.blogg.se
Postat av: Sara

Gasch, gräsligt kort by the way!
Haha, men oj så kul vi hade!!! ;)
(Som man säger i Maråker)
Puss Hej!

2007-09-01 @ 13:31:50
URL: http://supersaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0