JAG VILL HA TILLBAKA MITT KÖRKORT!

HEJHEJ HALLLÅÅÅÅ!!!!

södag morgon och idag mår jag alldeles prima, fast jag är ju lite ensam här på elevhemmet!

i fredags var jag ju på krogen... jätte kul :D vi besökte lotus och jag tyckte det var rätt trevligt faktiskt, fast det var rätt mycket turkar där... men men dem har ju också rätt att festa (men måste dem vara i min närhet?!)

fast jag hade riktigtdet trevligt  det var så kul att få träffa alla igen har verkligen saknat alla 88:or

dagen efter var dessvärre lite segare.. Sara har lagt ifrån sej sin plånbok någonstans!!! och mitt körkort är på rymmen!!! shit hur ska jag hitta mitt körkort! vad gör man när man tappat bort det?? man kan jui nte precis spärra det som med ett bankomatkort eller??  och det lära ju vara asdyrt att beställa ett nytt!!! och hur långtid tar inte det då?!! 

JAG VILL HA TILLBAKA MITT KÖRKORT!!!

igår kväll såg vi även ondskan! den e inte kul den!! sen satt jag uppe värsta toklänge och väntade på att Jonas snuttan och katinka skulle komma och hämta sara men jag gick och la mej vid 1 men jag tror dem kom ganska så snart efter det!

nu har jag vaknat och sitter här i köket helt själv och funderar på vad min kära familj gör för nåt.. det är ju Mickelsmäss idag och det går vi alltid på (efter som attd et varit svårt att undvika när man bott idet i 7år )

USCH Jag vill inte skriva det, men jag SAKNAR min mamma och framför allt min pappa och lillebror!!!! vad har jag gjort för fel som alltid lyckas att vara hatad av alla??!!! men jag tycker inte jag gör fel, så jag vet faktiskt inte!!!

men det jag vet är att jag saknar MARÅKER nå så fruktans värt... IDA och PATRIK, och ANTE och BJÖRN ,
fam STEEN och Hästarna, att få jobba med kroppen ( hatar att sitta still i skolan)och SIVRA!!!♥

JAG VILL TILL MARÅKER NU!!!!!!!!!!   :(

JAG VILL SÅ MYCKET... men nu vill jag tyvärr bara vara med min Pappa och Mamma... och min lillebror!♥

jag ska nog ta mej till örsundsbro idag även om jag måste göra det själv! jag har ju djuren där så jag blir ju inte helt själv!...

hoppas allra andra där ute i världen har det lite bättre än mej!

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Elin

inte bittra miner nu Miccis!!:)Allt fixar sig tillslut..även om de inte känns så!
syns imorgon, puss från Plutt:)

2007-09-30 @ 15:05:11
URL: http://pluttilutt.blogg.se
Postat av: Anonym

Men gumman! Positivt tänkande! Positivt! Jag blir alldeles orolig här när du är så deppig.. :(
Behöver du prata med mig om något så gör det! Jag finns alltid här!! <3
Puss på favoriten!

2007-09-30 @ 16:32:35
Postat av: Sara

Gah, jag blir galen! Varför kommer inte allt med som man skriver!
Det jag skulle skriva mer är..
"Du är min favorit jue, jag blir ledsen när du är ledsen.
Hoppas att du blir lite gladare av det här!
Puss på min favorit!"

2007-09-30 @ 18:50:17
URL: http://supersaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0