jag är såååå sjuk!!

Summrering av helgen..

40graders feber
snorig och hosta ingen ork och en häst att träna, tävla mocka släppa in och ut ur hagen
ingen bil, ingen helbil iaf.  : /
världens underbaraste kompisar
tröt tröttare tröttast!

och tänker bara på dej hela tiden

Nu är deet Måndag igen.. har varit sjuk dem senaste två måndagarna men nu är jag ju faktiskt SJUK!!!
klockan ringde 07.30 gick upp mådde pissdåligt åkte buss till stallet som en zombie i mjukisbyxor och osminkad släppte ut hästen och typ kröp tillbaka till bussen för att komma hem till sängen!!! somnade om och sov tills nu 12.17 ska nog gå och sova igen för det är så jobbigt att sitta upp!!!!

ska plugga lite idag! har massor att göra och har bestämmt att allt ska vara klart på fredag, utom matten som jag typ aldrig kommer orka tatag i!!!! mnemen jag försöker ju med det här nu !

ikväll är det krismöte på elevhemmet klockan 18.00 "välkommna" ofta man vill känna sej välkommen på ett krismöte!!!! man vet ju ändå vad dem vill typ slänga ut oss.. hahahahah dem har ju ngen humor!   : /

fast jag måste till stallet och rida sivra idag! får väl göra det efter mötet då!!!

dagens pusshej är till Maråker!!!!♥

image21
Vattengraven klarade vi galant!!

image22

Linn var där med sina barn!! saknar verklligen våran tid på 4H hoppas vi kan ta igen den missade tiden!!?
HAHA jag har precis fått reda på resultaten och inser att jag borde gjort lite bättre ifrån mej!image24
HON BARA ÄLSKAR NÄR JAG PUSSAR PÅ HENNE♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, såå söt!
Observera alla att mästerfotografen är ingen annan än MIG! (Oh yea, så stolt!!)
Puss på dig!

2007-09-10 @ 19:29:04
URL: http://supersaras.blogg.se
Postat av: Anonym

Så sööt! Ja hoppas de gick bra på tävlingen:) Jag hållde alla mina fingrar på dig i söndags ochjaghoppas de hjälpte lite iaf;D haha Pusspå de från lilla mig

2007-09-10 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0