Hockeykillar.... hahaha

JAG ÄR DÖDS SJUK!!!!!! tok förkyld och har ingen ork!!

klockan ringde kvart i 07.45 jag orkade verkligen inte gå upp!!! menmen har man häst så har man fast än man har typ lunginflammation eller är tokförkyld och typ 50 graders feber...

åkte till Stallet och träffade Linn    :D   det var tok länge sen vi sågs, kul att prata lite!! sen skrittade jag ut på yper pigga stressade lilla nordis på 800kg.. men det gick bra det med hon fick gå ut i hagen och bekanta sej lite med sina grannar gisarna.. haha

efter mitt besök på gränby åkte jag till min Pappa på Ultuna och hämtade bilen för att sen åka till elevhemmet och koka mackaroner och sen åkte jag och Nikki till nästa stall och kelade med Tulle och Sladden.. när vi var där ute ringde min läkare och berättade om röntgenplåtarna på min fot..

INTE BRA!!!! JAG KOMMER ATT HA ONT RESTEN AV MITT LIV... det är en ben bit som skaver mot ledbandet, och operationen jag gjorde för ett år sen var det bästa man kunde göra.. så det finns inget mer att göra åt det!!

men men jag är glad ändå!!!

när vi var klara ute på seglinge åkte vi till Ultuna och kikade runt lite där.. det är inte sej likt längre.. jag minns när jag sprang där som liten och kände mej så stor jag älskar verkligen min pappa och hans jobb!!! alla där är så under bara dem bryr sej och vill än väl och frågar alltid hur det är och hur det går för mej!! också får man höra att man är duktig! det känns faktiskt rätt så bra att få höra det ibland om det verkligen menas och det gör dem orden där!!

Pappa skjutsade oss sen till gränby där jag red Sivra och blev uppraggade av ett par hockey killar som blev nollade av sitt nya lag.. dem hade i uppgift att ta med sej tjejer till ishallen.. haha och när dem gick för bi så red jag Sivra och Nikki var med och knäppte kort.. haha så vi följde dem troget till ishallen med häst och allt hahaha

men nu är jag tillbax på elevhemmet och har feber ont i rygg och  nacke och fryser och är täppt i näsan :(
USCH för att vara förkyld och inte nog med det pratade jag nyss i telefonen med nån jag verkligen vill prata med men vi hade tydligen inte så mycket att säga varann....
SAKNAR DEJ OCH VILL INGET ANNAT ÄN ATT TRÄFFA DEJ IGEN!!!

och inte bara det!!! GRABBARNA KOM TILL ELEVHEMMET IDAG OCH VÄGRADE SKJUTSA OSS FRÅN GRÄNBY! OCH  NU HAR DEMGÅTT OCH KÄKAT UTAN OSS OCH DESSUTOM SKA DEM PÅ KROGEN!!!!

men jag orkar typ inte... menmen det är en prinsip sak..

HALLÅ SARA???!!! LEVER DU ELLER DET VAR JU AS LÄNGE SEN JAGHÖRDE IFRÅN DEJ!!!!

varning till er
inatt komer jag dampa på folk som låter i korridoren!

FEBRIGA HÄNGIGA OCH LESSNA KRAMAR FRÅN MEJ!!!   image19

HAHA jaa vad säger man.. hoppas ni vann killar!!   :D

image20
JAPP SÄKERHETEN ÄR PÅ TOPP   :S


Kommentarer
Postat av: Ida Ekengren

Var är din hjälm????
Saknar dej...

2007-09-13 @ 17:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0