FREDAG OCH HELT ALENA :(

HAHA!! idag har jag lekt med LINN ♥ hon och jag har verkligen alltid helt kul!!! älskar den bruden
och på vägen hem från stationen idag vinkade fredrik och david till mej från davids bil och det var ju inte igår man såg dem pojkarna!! :D haha man blir så glad av att se "gammalt" folk igen!! inte för att dem e gamla för mej så känns det som en evighet sen!!!

iskolan idag hade bara Lntbruks djur hela långa dagen från 8.20 till 14.05 men det var ju kul vi fick lära oss allt om får! typ att dem bräker och ar fyra ben och att deras barn heter lamm... men det var säkert nödvändigt kanske det fanns nån som inte visste!!!

sen var det prov i elsäkerhet! suck! jag har inte varit med på en enda lektion och har frågar varje gång om jag missat nåt och varje gång har alla sagt nej vi gör inget speciellt!!! men idag var
det prov!! jag hade 1 ett endaste litet fel och det var en fråga som man inte fick ha fel på så det blir omprov på fredag!
men jag har ju endå inget bättre för mej på fredagar!

fast nästa fredga är det utgång ,med alla gamla goingar från den glada tiden!!!!♥

och imorgon ska jag lämna tillbaka Sivra ;( snyft!! vill inte.. hon vill vara här hos mej dra vagn bli riden och älskad varje dag!!! men jag har nte råd1 så nu får hon åka tillbax till sin hage ute iskogen och stå!!!  : (

men det possetiva är ju att jag får träffa Maråker igen ♥

jag ringer ikväll och hoppas att du blir glad! saknar dej nå så fruktansvärt!!

och dagens bild blir på min ABSOLUTA FAVORIT!!! min lille bror 6år!

ÄLSKAR DEJ JOHANNES INGET KAN TA DEJ IFRÅN MEJ

image25

Kommentarer
Postat av: Sara

Åå, Johannes är ju så söt!!!!
Puss

2007-09-24 @ 13:20:28
URL: http://supersars.blogg.se
Postat av: Anonym

haha jaa!!! jag förstår iinte.. folk brukar säga att vi är lika??!!! haha

2007-09-27 @ 10:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0