förlamad i käfften!!!

haha..jag har varit hostandläkarenoch lagat ett hål.... och ärnu bedövad i halva överläppen! känns rätt sär om jag ska vara ärlig! menmen nu är iaf det dumma hålet borta! funderar över en sak...varför borrar demnär man har hål?! hålet lär ju inte bli mindre omman borrar???   eller??!!!!

inatt sov jag så dära oroligt igen... drömmer en massa läskigheter ommina nära och kära! inte så kul.. men som tur var ringde det någon och väcktemej vid halvsju imorse så jag slapp sova till 10 som planerat   :S jag slapp ju drömma vidare iaf!

nu sitter jag på biblioteket i Heby och väntar påatt skolbussen ska gå hem till Horsbo... den går ioch för sej inte förens 15.20så jag har ju en liten tid att vänta ut!   : (

pappa och johannes har åkt till Sala och badat Marcus är med Jannica och rebeckamed nassan och mammai uppsala och felicis i skolan så jag får vackert vänta på att felicia ska sluta skolan så att vikan åka skolbuss hem..
för jag behöver hämta lite grejor typ sovsäck och sånt efter somatt vi ska till Åland på måndag med klassen :)

sen ska jag åka tillbax toill uppsala och ut till stallet! : ) med Linn!! <3 jätte kul!

också ska jag ragga bil tills på lördag! ska köra upp Sivra till Maråker och tänkte säga hej till Maråkersborna...♥

men nu börjar bedövningen släppa och det finns inte så mycket mer intressant att skriva!

så jag önskar alla en trevlig kväll!

PUSSHEJ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0