ett lååååångt dygn!!!

Igår sommnade jag med 40graders feber och frossa....
imorse ringde klockan 06:00 Sara skulle hämtas på stationen 06:30 och jag har en transport bak på bilen som jag trängt in på elevhemmets parkering med tusen andra bilar!!!!

idag var det tävling som stog överst på listan.... hoppas hästen är på bättre humör än vad jag är..
hade iaf. inte lika hög feber idag men det kan ju bero på att jag ätit 2gr Alvedon!!! PAIN när det går ur kroppen!!

menmen tvlingen iaf! vi kom iväg efter några om och men.. Jag tycker personligen också att folk inte ska yttra sej om saker dem faktiskt inte vet fakta bakom!!! men vi visade dem.. kom på 14.e plats trotts en värdelös ritt från min sida... jag hade kunna hjälpt hene mycket mer men gjorde  det inte... det är inte lätt att orka när man har feber och vet vad folk som står och tittar på tänker och en del säger det högt!!!! menmen vi försökte och jag är jukt stolt över "min" underbart elaka super fina tjej på 800kg! ÄLSKAR HENNE!!!!

Eter min vanliga otur med bilar har jag nu kommit fram till elevhemmet hästen är i förvar i sin box och mina underbara hästkötare har fått fri lek!!! haha

så idag tillängnar den blogg ett STORT TACK till:

SARA
TIM
NIKKI
4H
JUF
KUSINEN
EMIL
MALIN J
SIVRA♥
FAMILJEN
SAMUELSSON


det vore ju kul om du hörde av dej! förstog att du skulle glömma mej snart när vardagen tagit över
vill bara säga att jag haft en underbar sommar med dej och tack för sista helgen på sommarlovet! det är oförglömmligt!!! tycker ju om dej!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Hej och Hå, vi kämpade på idag :D haha
Men kul var det och många fina bilder blev det :D
DU är så duktig min Idol :D
<3

2007-09-09 @ 22:17:52
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Sara

Vill bara säga att jag är OTROLIGT stolt över dig och Sivra! Ni var verkligen bäst!
Nu sk ajag åka till Uppsala, vi syns ikväll!
Då är det KRIIIIISMÖTE! Haha, PAIN!
Puss på min bästa och älskade favorit! <3

2007-09-10 @ 12:27:56
URL: http://supersaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0