egentligen idrott... :(

hm.. sitter här i data salen på sveriges typ minsta skola där det händer absolut ingenting nogonsin!!!! menmen ska väl plugga lite kanske..    :S      eller så gör jag det en annan gång!!!       :D

Vi hade förberedande inför Jälladagen så jag har hoppat Bengan
  Timoty Boy  *1992 e Hills dubbel - och nått tyskt... bör kanske kolla uppd et pinsamt annars på lördag!

haha igår var jag och kollade på Malin när hon tränade för Louise Haaga och jag var hinder personal!
ska rida Ambra nåndag nu när Malin har henne här på skolan!

och idag ska jag med Sara och Tim till Gränby 4H gård för dem ska rida in en ko som projekt arbete... hahahah så vi ska prata med Lars..  LYCKA TILL! säger jag bara!

Ska väl försöka få tag på en bil med drag krok så jag kan åka upp med sivra igen til härliga Maråker <3


men nu ska  jag plugga lite ekologi  med Lina! ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: sophié

Timothy Boy *1992 Hills Double xx - Alpen Fürst
;) Lycka till på lörda!g! Kanske kommer och tittar!

2007-09-12 @ 16:51:13
URL: http://soophiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0