28/9 Vattumannensdag :D

dags för lite update... igår var våra kära små pjkar ocke och victor på besök .. shit så tomt det vart utand dom.. hur har vi över levt ett helt år??!!! haha även om man insåg att man saknat dem så har jag deffenitivt inte saknat CORNFLAKES i sängen och TANDKRÄM på spegeln med gulliga medelnaden :S och razia i sängen!!! suck till tusen!! det har jag inte saknat!! menmen jag fick ju sova hos Sara i natt så det gjorde inget... sov sååå gott!!

åkte tillskolan imorse til 8.20 hade LDS med tova som faktiskt börjat gilla mej :D och sen var det som så att jag pratade med Bengt våran EL-lärare som har sina egna intärna regler över skolan och sånt!! så jag gick och skrek på rektorn och det slutade med att jag ska få skriva mitt omprov nästa vecka istället!!! :D:D:D hahaha

så nu är jag på elevhemmet och sitter här och pratar med Karl som äter tårta efter som att hans pappa fyllde år i sommras :S haha han e lätt den roligaste ettan det här året!!!

menmen n u ska jag plugga och STÄDA MITT RUM!!!!!!

ikväll är det ut gång! :D
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0