VINTER ÄR KOMMEN :-)

Godmorgon
 igår vid den här tiden var klockan 10.20
men inte idag, nu är det vintertid som gäller! jag älskar vintern :-) wohow.. jag vill ha snö!!!!

Kiki ringde mej i morse och frågade om jag kunde förbarma mej över Duell från idag tills på torsdag då hon har fullt upp!!! ABSOLUT!! :-) mer än gärna!!! så nu sitter jag häri mina ridkläder vid köksbordet... idag ska jag inviga min nya ridhjälm, fast inte genom att ramla av hade jag tänkt, det är den för fin för!!   ;-)

Nej nu ska jag ta moppen och åka över till Skräddarbo och rida :-)

Ha det bäst alla, och var glad... kom ihåg ett leende smittar :-)

PUSSSAR♥

Kommentarer
Postat av: Röv£n

HAHAHAHAHA...ja för dom är inte värda så mkt mer! de minsta man kan bli är ju lärare på jälla iaf :) haha....nått sämre kan man inte bli, så man kan helt enkelt bara bli bättre än dom :) Pussen

2007-10-28 @ 10:44:55
URL: http://hstromback.blogg.se
Postat av: Tim!

tack för kommentaren miccis! :)
vi hörs hörru, puss!

2007-10-28 @ 12:12:38
URL: http://timholappa.blogspot.com
Postat av: TIM

du är med jättemkt på skolans hemsida :D

2007-10-28 @ 13:31:41
URL: http://timholappa.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha, oj..
Ta´t lugnt med moppen! Jag vet ju hur det kan sluta, kom ihåg - för att starta: VRID PÅ NYCKELN!Haha, nej nu var jag elak! ;)
Hälsa Kikki och missen förresten! :)

GUESS WHAT???!
IGÅR NÄR JAG JOBBADE FICK JAG CARL-PETTERS NUMMER!!
NO KIDDING!!!
Wihiiiiiiiiiiii, du och jag kommer bli värsta kändiskompisarna nu jue!! WOWOW!
:) :) :) :) :) :) :) :) :)

Åååååååååååå, vi måste träffas på lovet!
Pussiluss

2007-10-28 @ 14:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0