vill ju säga som det är.. men det är inte så lätt!!

HEEJHALLÅ!!! igen..

jaa.. sitter här igen och mår, ja hur mår jag egentligen?? jag skulle vilja svara att det är kanoners,
och frågar nån så svarar jag att jag mår kanoners...
jag har varit hemma och allt är bra med familjen, mamma har gått över tiden en vecka nu och var inne på mödravård centralen idag.. om det inte händer nått innan klockn 13 på måndag blir hon igångsatt... så snart är vi ett syskon till ifamiljen :-)
hunden mår kanon bra fågeln trivs fortfarande i sin bur fiskarna simmar i sina akvarium katterna har det bra i stallet och jag har Tulle på lösdrift i uppsala... i uppsala har jag vänner många vänner!!, ett elevhem och en fantastisk skola!!! pappa jobbar och där är jag alltid välkommen! jag har 4H och där är jag uppskattad.. men varför känns det inte riktigt bra??
jag vet att en utav anledningarna är att jag är lite ledsen för Sivra, fast jag behöver inte vara det egentligen! men det är jag bara tanken får mej att må dåligt! det är hela tiden "tänk om..."

och den tanken hatar jag! för då kan ju vad som hellst hända eller hänt!
vill inte säga det och ångrar absolut ingenting jag gjort med henne (förutom typ kanske stått 10cm mer till vänster så hade hon missat när hon sparkade typ..) Men om jag inte sett henne.. lärt känna henne från början eller ens vågat gå fram till henne.. så hade ingen av oss lidigt idag! (jag säger inte att hon lider. men hon förtjänar ett bättre liv!) jag hade varit ovetandes med några färre ärr och en hel box i stallet... men tänk så mycket hon lärt mej och jag henne!!  men då hade vi aldrig stått här idag... eller om jag hade tagit henne från början innan hon flyttade till Maråker.. hur hade det varit då! USCH!! jag är så arg på mej själv!
men själva grejen är ju den att allt det här som tynger mej.. är ju bara ett "TÄNK OM..."

sen finns det fler anledningar.. men det är liksom små grejer som men som ändå betyder nått för mej.. fast det vill jag inte riktigt ersänna för mej själv än! och det är ju liksom allitd nått som väger tyngst och just nu är väl det kännslorna för Sivra! fast USCH! vad det andra stör mej blir så arg att jag inte bara släpper det liksom!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

idag har jag gjort ingenting! känns så värdelöst!!!
men imorgon ska jag Sara och Johannes gå på bio och se rottatuli

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 PUSS OCH GODNATT ALLIHOPA!! men speciellt Sivra för hon älskar det se själva.. X-D

image23

Kommentarer
Postat av: Röv£n

TACK. men de känns som att de inte kan bli bra just nu. Puss

2007-10-22 @ 20:56:22
URL: http://hstromback.blogg.se
Postat av: Elin

Klart jag finns här!!:)
alltid alltid

2007-10-23 @ 10:59:46
URL: http://pluttilutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0