Veckopeng :-)

HEJSAN IGEN!! :-)

imorse vaknade jag tidigt trodde jag, det känndes så iaf. men när jag ittade på klockan såg jag att den var 09.27 och dem andra hade redan ätit frukost och hunnit gjort morgon! Så jag gick upp drog en handuk om mej och gick raka vägen in i duschen, skönt med en varm dusch med mycket balsam i håret! sen åt jag frukosti lugn och ro.. gick ner på mitt rum och klädde på mej.. nej jag hade inga rena kläder så det vart till att tvätta och fortsätta gå i handuk ett tag till... :-P Sen tyckte mamma att det var Salastad som gällde så jag gick ner hittade en ren ridtrlöja ett par gammla svarta "kostymbyxor" som jag hade på Johannes dop för typ 6år sen... och mina nya ridstrumpor jag fick igår! å med Vinter jackan och skorna och inibilen!
 
först vart det Granngården sen Tygboden, Intersport, Lindex, godis butiken! :-) jag fick 20kronor av mamma till godis peng.. så där som när man var liten helt mysigt, gick där och plockade lösgodis med kännsla för det 20lappen skulle ju räcka! haha jo visst har man kännslan kvar! när jag var nöjd gick jag och skulle betala 19,50
är man inte bäst!! ;-) på granngården köpte mamam också fina strumpor til oss barn.. haha det är sånna strumpor msom r lite "ulliga eller krulliga, eller teddy acktiga... svårt att förklara men iaf så fick jag strumpor som ska föreställa en häst, det är 4hovar och ett huvud på dem jätte söta!! haha

Nu sitter jag och försöker få reda på om det finns nån mjölkgård som vill ha mej på praktik i 5dagar..
sen ska jag nog skriva lite på mitt farmen jälla arbete...

skriverkanske mer ikväll! 
                                                                      
                                                                           ha en bra dag! pussar


Kommentarer
Postat av: Sara

Åå, låter som en skön dag!
Jag har kommit på att vi måste träffas på lovet, annar får jag Miccis-abstinens. :)

Ska jobba ikväll igen - inga från BWO ikväll..
Men vi ska ju träffa dom, WIP på flustret!
Ja man tackar!! ;)

Wihiiii - Bard diggar dig!
Puss

2007-10-27 @ 17:21:54
URL: http://supersaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0