tränings verk i vaderna..

tjolahopp.. sitter här i skolan och ska jobba med vårat grupparbete i ekologi.. men min grupp ansåg det nödvändigt att inte komma idag :-( så jag är helt själv vhär ocvh vet inte vad jag ska göra!!

igår vvar jag och nikki i stallet och tömkörde våra bebisar! :-)) innan det hade jag haft markarbete på Rudolf! det gick kanoners bra (fast jag sa till Kricko att det inte gjorde det) DUMMT! typiskt jag!

jag drömmer fortfarande en massa dummheter på nätterna! jobbigt att ha så mycket runt omkring mej! jag kan inte slappna av och sovva ut! :-(

min vtangent knapp är trasig på datorn! bara så ni vet!

men nu sk ajag gå och tjecka läget ppå skolan!

ha det bäst allihopa UTOM DEM I  MIN GRUPP SOM LÄMNAT MEJ HÄR!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

TACK FÖR ATT JAG NÄMS !!!!!

2007-10-10 @ 21:03:24
URL: http://pluttilutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0