Torsdag kvällpå elevhemmet

Tjabbahejsan :-))

sitter här på elevhemmet och väntar på..... typ bättre tider! nej jag ska gå och sova snart! imorgogn har jag ett etologiprov ! piss..  jag fattar typ nada, fast det brukar ju inte jag göra :-S men jag skulle verkligen vilja klara det här provet! får se hur det går... kan ju inte precis på stå att jag har pluggat tyvärr! men jag ska försöka iaf. kl. 12.35!

sen tänkte jag åka hem till Heby! har inte varit hemma på evigheter! hoppas det blir bra!

haha! idag har det snöat i uppsala,  fast nu har det spöregnat typ hela kvällen!!!

vill bara säga att jag saknar Maråker!♥skulle vilja spola tillbaka tiden tills i sommras! bästa tiden i mitt liv! (nästan) 


GODNATT sov så gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0