Tisdag efter middag

Hallåhejsan!!

HAHA HEJ FRIDA :-D
Ja jag  vet vi är verkligen sämst på det!!! :-( men som sagt haha vi får se till att träffas! jag blev helt glad när jag såg att det var du som kikat in på min blogg! :-D

Idag har jag varit ute och gått en höst promenad med mammas hund! hon har faktiskt blivit riktigt duktig! :-D
nu har jag ätit snitzel och potatismos och druckigt ett glass mjölk! Johannes har komit hem och han gör inget annat än att tjatar! haha  han är så söt! jag har ju lovat han att vi ska gå på bio och han är helt glad :-) haha
nu räknar han ner sekundrarna tills klockan blir 15.00 (då går bussen) haha då har ju han lite tidsfördriv under tiden!

får se om jag blir kvar i stan i kväll eller om jag åker hem med johannes ikväll och sover hemma!

här kommer en bild som rean legat ute på bloggen engång tidigare.. men det är på min tjatiga bror som just nu räknar seknd visaren på klockan!
image25

Kommentarer
Postat av: Frida

Han är så söt!!! Roligast var när han påpekade mi dubbelhaka... Minns inte riktigt hur han sa men det var så himla roligt =) Puss på er!

2007-10-23 @ 16:58:31
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0