Söndag och jag har tråkigt!

ojojoj så mycket jag vill göra!
men idag har jag försummat en heldag med att göra ingenting!!!
vaknade åt frukost retades lite med mamma, satt vid datorn en stund fikade pluggade engelska med felicia, funderat lite och grubblat lite!!!
åt lunch med familjen samuelsson och har suttit och pratat och lekt vuxen med dem och jaa sen funderade jag lite till och jag undrar vad som är meningen med allt varför blev det så hära??!!
hmm man ska inte tänka för mycket!!!

jag blir kvar hemma tills i morgon bitti då jag åker bil in till stan med pappa åker sen ut till stallet och sen är jag på skolan till halv 13! med Svenska B och hästkunskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0