skoteroverallen och tumvantarna samt mössan är nu invigda för säsongens vinter...

JAPP! :-)
red Duell och tänkte utmana ödet och skritta runt Horsbo, haha det gick jätte bra ända tills jag såg travbanan då tog det stopp det tog 20minuter att komma fram till banan och det tar vanligt vis inte ens 1min! *suck* sen gick det jätte bra han var kanon duktig ända tills vi kom så långt att vi såg hem... *suck* det tog yttligare 35minuter till tills jag kom fram till huset... där fick han en knäckemacka av mamma och han var hur svettig som hellst! skummade över allt...  men sen kunde vi trava tillbaka tog till och med en galopp, men det var för hisspigt så det  vart trav hela vägen tillbaka. duktiga han jag kunde till och med träna lite nedsittning! han är så för jävla fin när han vill!!!

ha nvar lite gallig i bak så han fick stå inne i några timmar med benlindor och svetttecket! men nu har jag släppt ut han och han har torkat och blivit borstad.. hoppas gallorna gått ner tills imorgon, eller tisdag kanske det blir, för imorgon ska jag ju till 4H... men vem vet jag kanse kan rida innan! eller det är kanske lite överseriöst! :-S får se hur det blir..

HAHAHHA åter til Sara  och hennes jobb på Joar...

i fredags träffade ju hon Alexander Bard och Bwo, det var ju lite kul efter som att dem gärna vile träffa mej och Sara.. men gissa vad!!!!!!!!!!!!!!!!! Frida du kommer inte tro mej!

SARA HAR MOBIL NUMMRET TILL Bondesöker fru Karl-Petter........ coolt!!!!!!!! v
hahah söta Sara sprang ju fram och la upp det lte snyggt med att säga att hon är från Jälla och väldans gärna skulle vilja göra ett studiebesök hemma hos han!!!!!!! hahahah hon e ju för söt♥
så nu är det BWO och Karl-Petter nästa! :-P

Och till rubriken haha när jag skulle åka och ta ut Duell igen tyckte jag att det var jätte kallt jag frös över allt! haha fast det ärju ändå 9 grader varmt ute! Men det e kallt att åka mope så det vart skoteroverallen tumvantar och mössa :-P

Nej mina nära och kära nu ska jag till att vara lite social med min familj! PUSSHEJ SÅ LÄNGE..  :-D

imorgon blir det nog kort på duell.. elelr så blir det på Tisadag.. menmen ha det bäst




Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack detsamma:)

2007-10-28 @ 15:34:22
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: Sara (älskar sin Micis)

Haha, japp man är väl ganska snabbtänkt ändå! :)
Läääängar verkligen tills vi får träffa honom, wihiiii! :)
Åå, skoteroverall - finns det något skönare??
I LOVE IT!

Ha det bäst gumman!
Pussar på min favvo!

2007-10-28 @ 16:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0