ny vecka nya förutsättningar

började rätt så bra vaknade i morse självmant av att jag faktiskt inte behövde sova mera!!
sen plockade jag ner ALLA mina skolböcker, det var inte några sk ani veta!

Tänkte att jag skulle ta tag lite i det här nu! hmm.. nja kanske inte..

men jag ska försöka! åkte ut till skolan med tim ( TACK FÖR SKJUTSEN) och var där till 10 fast än ja inte började förens 12.35!
Duktiga jag skrev en bokrecension på en bok jag (inte)läst och fick massor med beröm av min lärare för att jag var den enda som lämnat in i tid fick även redovisa den muntligt och det med en extra klapp på axeln!
:D
sen var det hästkunskap och även där fick jag en stjärna i kanten då jag också var den enda som gjort ett ordentligt arbete om hästen från föl till vuxenhäst både skriftligt och muntligt i tid!! :D

pratade även med Anette min mentor om mina rester och dem ska jag ta reda på!!! ska börja redan nu!!!!!!

så ni får ha det så bra sålänge så ska jag plugga lite under tiden!!! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så duktig gumman!
Puss

2007-10-02 @ 08:57:29
URL: http://supersaras.blogg.se
Postat av: Ida Ekengren

När kommer du till Maråker??? Maråker Saknar dej... och jag<3

2007-10-03 @ 19:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0