MIN FÖRSTA LISTA!

Hur svarar du i hemtelefonen? Ah. det är Miccis om jag inte vet vem det är.. annars kan jag svara hur som..
Hur svarar du i mobiltelefonen?  HallåHej, Ciao, ah. det är miccis, vad vill du?!, hej pucko det var ett tag sen.. haha det beror ju helt på vem det är eller vad jag är på för humör..
Ringer det mycket till dig? Ja och jag svarar ALLTID!!!
Ringer du mycket? ja en heldel ibland för mycket...
Vem ringde du senast? Hem
Vad står det på ditt 33:e skickade sms? spar inte mina skickade sms
Hur mycket pengar har du? så det räcker
Senast kramat och när? Johannes (Bror) igår kväll
Antal timmar sömn inatt? 6 timmar
Sov du ensam? Ja, tyvärr
Vem sov du hos senast? Patrik 
Vem sov hos dig senast?  hm.. vet inte. hema var det iaf. Ante och Björn.. men på elevhemmet??
Vem vet mest om dig? hm.. jaa jag vet inte. pappa kanske! eller Sara :/
Vem vet du mest om? pappa vi har väldigt bra kontakt!
Vad ser du fram emot? Att gå ut skolan!
Vad vill du ha just nu? en snygg långermad tröja!
Vem hånar du? Inte många, anser inte att jag HÅNAR någon..
Vem längtar du mest efter? Maråkersborna!
Vem vill du helst slippa? Jag vet vem!
Vem stör du dig på? Den/dem vet om det för jag är inte så diskret!
Vem vill du sova bredvid inatt? ......
Vilken buss åker du oftast? hm.. 848 kanske..
Vilken årstid är det nu? Höst/ vinter...rätt mysigt faktiskt.. älskar vintern!!
Anser du dig själv snygg? Nej absolut inte
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Nej det tror jag inte!
Är du en bra partner?
 Eeeh....ja de beror väl på vad man menar med en bra partner ;) haha  
Har någon varit otrogen mot dig?
Nej, inte så vitt jag vet
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej det hoppas jag inte.. eller?!
Har du varit otrogen? Nej, ALDRIG!!!! skulle aldrig va de heller
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? haha iså fall blir väll jag uppraggad :-P
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja :-D
Vad åt du senast? Jordgubbspaj med vaniljsås
Är du polare med grannarna? Nja, jag har typ inga grannar!
Har du varit på ett party? Ja klart.....
Har du varit utomlands? Japp, Kreta Åland Danmark och Norge :)
Var är dina syskon just nu? Min bror spelar tv-spel och syster sminkar sej tror jag och den lilla är i mammas mage :-)
Vilken tid gick du upp imorse? 07.15 jag var jätte kissnödig :-)
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov, antar jag
Vad är det första du gör på morgonen? kollar klockan!
Vad ska du göra efter det här? Åka till sthlm på 25års fest hos min kusin

Kommentarer
Postat av: Nikki

Woho Miccis :D Jag är stolt över dig :D
Ses imorgon, Jag har en massa pakning så du får hjälpa mig från tävlingsplatsen :P

2007-10-20 @ 11:40:00
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Ida Ekengren

Har du varit otrogen? Nej, ALDRIG!!!! skulle aldrig va de heller????
Haha

2007-10-20 @ 17:53:39
Postat av: Miccis

va?! nej jag skulle inte vara det!!! haha oj jag ser att det blivit ? istället för ! :-P PINSAMT! ska nog ändra det!

haha ja du nikki! jag skulle så gärna hjälpa dej om det inte vore för att jag inte kan ta mej dit :-(
men all lycka till dej! PUSS!

2007-10-20 @ 23:00:04
URL: http://hebyflickan.blogg.se
Postat av: Miccis

ELLER VAD IDA!!!! jag har inte gjort ???? men jag vet nog vad du menar! MEN JAG SVÄR PÅ ATT JAG ALDRIG,MENAR ALDRIG skulle vara otrogen!!!

2007-10-20 @ 23:02:38
URL: http://hebyflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0