Kan inte sova..tänker på med mesta, fast det blir baklänges när man skriver ner det :-S eftersom att man läser mellan raderna...

klockanär inte speciellt mycket..23.11
ligger här i min säng och ska försöka sova, inte så lätt med en dator på mage...

ligger här och filosoferar lite, (absolut inte min stil att tänka...)
Sara jobbar på joar i kväll, haha inga kändis dumheter i kväll Sara.. Sara är min bästaste vän någon sin!! tänk så glad jag är att jag har henne... på något sätt var hon början på mitt "nya liv" kan ju inte påstå att jag ändrat mej så mycket sen jag började umgås med henne... men hur hade det varit om inte... nej jag vll inte ens täka tanken!! Efter högstadiet var man ju "stor" fast man kände sej inte så mkt större.. "vaddå liksom, hallå!.. då hade men ju varit äldst på skolani ett helt år... och då lämnade man det bakom sej,  nu behövde man helt plötsligt inte gå iskolan längre... nu skulle man välja själv, man skulle börja en ny skola man var tvungen att skaffa sej nyakompisar, och man var tvungen att ta eget ansvar och man stog mellan massa olika val, det fanns inget "gäng" att luta sej mot och se lite extra cool ut! nej där stog man på egna ben och skulle vara sej själv!

att vara sej själv det är nått jag är bra på! och det är sara också bra på! tror det är därförvi passar så bra ihop!
fast on är smart och jag är inte så jätte smart.. hon kan kor och jag kan hästar, Sara kan en massa annat också, och jag kan.... hästar! Men det är nått som gör att vi har så fruktansvärt gallet kul tillsammans!!! Jag kan dra flera exempel på när vi har roat oss bäst vi kan när vilken annan människa skulle gått hem och dragit nått gammalt över sej! haha ett exempel var ju på plöjnings SM, jag och Sara vart ut plaserade längst bort på en stubbåker där det skulle vara parkering, och vi skulle föreställa parkeringsvakter.. det var kallt regnade lite till och från det kom inga bilar för det var för långt bort, helt öde!! Men oj så kl vi hade!!! JAA, närman tänker efter så har vi gjort så sjukt mycket grejer som liksom ingen annan ens tänker tanken att göra! kan ju ge några ledtrådar..
postcykel, sprit, elevhem, färg, tillsyn, skola, surströmming, fest... ja listan är oändligt lång! och längre kommer den bli för jag och Sara kommer alltid att hålla ihop.. vi ska vara mamma lediga sammtidigt hellst bo nära varandra, våra barn ska leka och växa upp tillsammans.. dem ska gå på Jälla.. hahahah nej usch nu över driver jag! men ni fattar prinsipen! JAG OCH SARA ÄGER OCH KOMMER ALLTID GÖRA DET!!!
jag är evigt tacksam för dej ska du veta!

JAg har fler kompisar, ja tro mej jag har så många kompisar att skulle jag börja nämna namn skulle jag missa nån och den skulle endå aldrig ta slut...

Men några vänner som aldrig sviker mej det är djuren, lite hemskt att säga endå efter som att dem egentligen inte har något val, dem är ju beroende ut av en och tyr sej till den som kan hjälpa dem att överleva! Men jag älskar mina djur och skule gå i graven för dem till och med em som jag inte står som ägare på men som jagendå bryr mej om... det ärläskigt hur man kan bli så fast vid dem... gråter än tro mej jag gråter egentligen varje dag över ett djur, även om det inte är fysikt så är det psykiskt.. dem är en del av mej..

kan ju berätta att jag gråter fortfarande fysiskt för Taggen, et gammalt travar ök som bodde på Ultuna han var mitt allt varje ledig dag åkte jag med pappa till jobbet för att få vara med han, jag red honom inte men dat vara bara grejen av att vara nära honom, min veckopeng gick till grimmor, grimmskaft, godis och gudvet vad jag skämde bort honom med.. jag vara bara 5-6år men oj så fast jag var vid honom, fast jag hade egen häst och red flera usen andra hästar så var det Taggen mitt hjärta brann för, endag gick han till försöksopeation, det är då dem avlivar hästen och sen får veterinärstudenter vara med och lära sej och det är jätte bra! han har nog hjälpt många veterinärer att hjälpa andra djur... men jag var ledsen och jag är ledsen fortfarande, även om jag snabbt hittade en ny undervisningshäst som jag kärade ner mej i så finns han kvar, pappa frågede en gång för inte så länge sen varför jag fortfarande sörjde honom... om jag ens minns hur han såg ut! klart jag gör svarde jag han var.. brun! jag minns honom, men skulle ärligt nog inte känna igenhonom på engång om jag såg honom.. men minna består! kännslan att vara med honom kommer alltid att finnas kvar!!!! och jag har en kompis, Nikki som precis tyvärr tagit bort sin tävlings ponny, Nikki är jätte stark! Jag vet hur jobbogt det är och hur jobbigt det kommer vara men du klarar av det bra! en liten hälsning till dej....

sen funderar jag lite över Maråker också... och nu för tiden slutar det också bara äver att jag blir frustrerad !!! Jag ÄLSKAR det stället men allt har blivit så fel där, mebn det rätar nog tillsej så småning om!
Men där uppe har jag ju Sivra♥ och Patrik och alla andra dem kommer också alltid finnas kvar i mitt hjärta!

Mormors pappa är svårt sjuk alltså mammasmorfar, min fasters man har fått en hjärnblödning... mamma är gravid!

undrar hur det är med Frostie, min första egna häst han bor i västerås hos några kompisar.. oj så gammal han måste vara nu.. 19 år!
appropå västerås!! JAG SAKNAR FRIDA, måste fixa så vi kan se modod djurgården!

Jag rinde tilll Patrik ikväll menhan tittade på tv och hade inte tid...

Nej allt blir så fel när man skriver vad man tänker på! men nu är jag helt tom i huvet..

så om du läst det här glöm bort det och gå vidare men glöm inte...
SARA OCH MICCIS ÄGER ALLT OCH ALLA


GOD NATT!!!



Kommentarer
Postat av: Nikki

Tack Miccis :)

2007-10-28 @ 08:00:38
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Sara (älskar sin Micis)

Ååå, Tussan! :)
Ja, vi ska göra allt tillsammans!
Precis allt! :)
Jag är oändligt tacksam att jag har dig också, jag har tänkt ganska mycket på hur livet hade varit om vi inte hade träffats =INGENTING!

En annan rolig tanke är att vi bara känt varandra i ganska precis två år MEN ÄNDÅ hunnit med så fruktansvärt mycket.. Det känns som att jag har känt dig hela livet!
Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig!

MICCIS + SARA FOREVER AND EVER!

Puss på min favorit!
Tack för att du finns!

2007-10-28 @ 14:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0