JAG HAR FÅTT EN LILLEBROR :-D

TJOHO!!!

Ja inatt kom pappa ner och väkte mig vid 3 och sa att jag skulle gå upp och lägga mej i deras säng efter som att johannes låg där och inte skulle vakna själv, hahajag tyckte han var dum ihuvet typ... vad då varför ska jag sova i eran säng??!! haha men sen fattade jag och gick upp la mej bredvid min bror.. vaknade klockan halv 7 för att jag skulle väcka Marcus och Johannes för det innebar att dem var tvungna att följa med mej till 4H idag.. menmen två ungar mer eller mindre tänkte jag så jag packade in dem i bilen och tog med dem til daglägret... när vi kom dit var det 50 ungar anmälda så det har varit en massa barn men det har gått bra...

jätte kul jag har lekt hela dagen :-D

sen ringde pappa klockan 12.15 och sa att jag fått en till lillebror och att johannes blivit storebror :-D
haha söta Johannes trodde att jag inte var hans storasyster längre och sa att han kommer sakna mej!! hahahaha då förklarade jag att han kommer alltid att vara min lilebror... haha SÅÅÅÅ SÖÖÖT♥

När daglägret slutat tog jag mina lerigabröder och åkte till BB för att häls på vår nye bror.. haha lite pinsamt att klaffsa in med två leriga ungar från topp till tå i gummistövlar... haha "hej vi är från landet!.." LR vad??!!

den var så liten .. men så stor för att vara 4timmar gammal!!! haha störst av alla oss.. vägde 4,5 och var 57 lång tror jag det var.... en stabil rackare!! så nu e de namn krig på gång... hahah det kommer slutat med ett
pippi långstrumps namn!!!

Nu måste jag duscha Johannes och Markus även Grase (hunden) haha dem e lika leriga alla 3 :-P mamma och pappa får komma hem i kväll efetr 8 så då ska vi äta pizza!!!


ha det bäst allihopa.. skriver kanske mer sen!



Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅå, super-duper grattis!
Så roligt! Jag bara måste komma över till dig och titta på den lilla "knall-korken" ;)

Ha det superbra!
På onsdag ska vi supa :D (Wihiiiii!)
Puss

2007-10-29 @ 22:03:13
Postat av: Frida

Gud så roligt!!! GRATTIS!

Puss på er

2007-10-30 @ 08:40:18
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0