Jag är med på Jällaskolanshemsida / hästhållning

Fick ett telefonsamtal i morse...
Det var en överglad Nikki som ville berätta att hon ridit en kanon ritt med hela 78,41% sjukt bra för er som inte förstår..

WOHOW!! DU ÄR SÅ JÄKLA BRA TJEJEN!!!!!!!    :-D

appropå samtal pratae jag igår med min glada vän Ante och hans glada polers Emil haha jag pratade med dem inte bara en, två, eller tre gånger tror snarare dem ringde mej 7,8,9 ggr och de flesta samtal var 5-6minuterlånga haha kul hade dem iaf. hur man nu får för sig att dricka helt alena i lilla Maråker liksom??!!!.... haha okej jag vet jag ska inte säga nåt!!, Det hade lika gärna kunnat vara jag och Sara :-P
men dem klarade sej oskadda fram och tillbax till Vallvik på moppe så jag tror dem överlede resten av kvällen också! haha har lovat att väcka dem klockan 14 idag får se om man tör göra det eller om man blir nitad genom luren!! haha ;-P

Jaa, vad ska den hära dagen bjuda på då?? jag hade velat varit och kollat på Nikki men så vart det inte! :-(
och i kväll vill jag åka in till uppsala och gå konsert i konserthuset Nikkis pappa ska spela där ikväll.. men jag tror inte jag komer ta mej in till stan tyvärr... men JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!!

 det blir nog en vanlig dag i Heby / Horsbo... vad nu det innebär... antagligen inte så mycket!

haha kollade lite på skolans hemsida.. och jag är tydligen med på bild med Affe på hästprofilen :-D
www.jallaskolan.se hästhållning

här kommer en bild på huset som jag bor!!

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0