I skolan

hejhej hellå!! :D

sitter i skolan klockan 08.20 fastän jag inte börjar förens 12.35 *duktiga jag *
synd bara att fast än jag sitter i skolan blir inte rest listan mindre... fastän jag försöker... haha typiskt jag!

i Tisdags hade vi häst hela dagen och det vár så kul!!!  :D först red jag Ellen och det gick verkligen prima bra! tilloch med så bra att kriko tyckte jag skulle ta henne som fast häst! vi kommer nog att utvecklas bra tillsammans.. :D

sen hade jag körning med Ove och han var helnöjd! jzag fick köra Belano hela lektionen då han arbetade mycket bra och är rätt så svår körd! han har tidigare dummat sej med både elever och lärare men han gick kanon med mej så jag hade helt enkelt en toppen bra tisdag!! och på kvällen ringde LInn och jag åkte ut till SM fältet och hjälpte dem där det verkade som att dem var i stort behov utav hjälp.. som ALLA ÅR!! att dem inte lär sej :S haha men det löser sej nog till slut! jag tog ledigt (sjukanm.) mej på onsdagen för att åka ut med Boffe Oskar och "lillebror" samt Linn på morgonen för att fortsätta på SM fältet! haha det vart en långdag med Mycket skratt och kul med Linn och stackars David hade fulölt upp hela dsagen och fick bjuda oss på mat! :D TACK!

när vi kom tillbax til elevhememt var det Bonde söker fru!!!! favorit program!

och sen gick jag och la mej fast Patrik ringde så man lärde ju prata med han en liten stund innan man kunde somna om ! typ så där 78min! haha men sen fick jag sova!!  :D:D

och nu sitter jag här i skolan och bör plugga kanske! fast efter skolan ska jag till stallet och tömköra Tulle tuss

SAKNAR MARÅKER!! IDA VI KAN VÄL VA NÅN HELG!!!! SAKNAR ER <3♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för hjälpen idag och jag hoppas jag oxå va till någon hjälp:) syns imorgon! pusspuss

2007-10-04 @ 21:34:04
URL: http://pluttilutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0