Höstlov :-)

hejsan svejsan! nu är det höstlov officiellt i hela landet! (tror jag eller?)
hade iaf tänkt att sova ut i morse men 07.16 rinde min kära mor till mej och sa att jag lät inte riktigt "uppsjungen" ännu! hon skulle in till bb för en koll innan måndag då hon ska bli igångsatt om det inte hänt nått tillsdess...
så hon ville at jag skulle umgås med min bror under den stunden..

så han komm till halv 9 och fick titta på dvd "en natt på museet" medans jag åt frukost sen bar det av till skolan med Tim (tack för skjutsen) hämtade lite böcker och skrev lite på mitt Farmen Jällaarbete (som jag ska fortsätta med  nu.) medans jag skrev lite på mitt arbete satt johannes och ritade.. fick låna färgpennor av våran kära biblotikare (som älskar mej hahahahha) sen skulle Sara och Hanna äta så i sälskapade med dem i matsalen, fast vi åt inte för vi fick pannkaka hemma i Heby! :-)

på vägen hem från stan ringde Mia till mej, hon undrade om jag kunde ringavidare och berätta att Matte B var inställd... haha hon är så kul! jag är verkligen inte en elev som hon gillar, fast hon ogillar mej nog inte heller fast egentligen så gör hon det!!! eller njaa,svårt att förklara!!! haha det jag ville komma till var iaf att jag fick ett sms av henne sen där det stog . "Tack så mycket! Du är guld värd" haha det smse var från min klassföreståndare mattelärare och grönakurser lärare... hahahah ojojoj undrar hur hon mår egentligen! :-P

Men nu är jag somsagt hemma och nu är det höstlov!! undrar vad det bjuder på har lite saker jag skulle vilja göra.. har ingenting inbokat egentligen men så här ser det ut!

Lördag:
Söndag: Bondesöker fru repris!
Måndag: 4H dagläger, mamma sätts igång kanske...
Tisdag: andra reserv för dagläger personal 4H.
Onsdag: ev. KROGEN
Torsdag: tredjereserv 4H, bakis
Fredag:
Lördag:
Söndag:

Jag vill: rida Duell, åka till Ultuna, vara hemma, plugga, Tulle #7, Åka hem till Nikki... krogen... hm. ja man får helt enkelt se vad lovet bjuder på!



1. Hur gammal är du om fem år?
23,5 år Oj kan inte se mig så vuxen :P haha

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag
Brorsan

3. Hur lång är du?
hmm enligt mitt pass: 173 cm men nu är jag 174,8 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
E>n natt på museet

5. Vem ringde du senast?
Angelica

6. Vem ringde dig senast?
Mia Lindgren min lärare

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Du är guldvärd TACK!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
hmm, Det beror på. Men jag älskar att tala i tele.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
typ 45min  sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa tror jag

12. När vaknade du i dag?
7.16 när mamma ringde men gick upp typ halv 9

13. Vilken är din favoritjulsång?
nån med Peter Jöback ;-P

14. Vilken är din favoritplats?
Stallet!!!! och Maråker

15. Vilken plats föredrar du minst?
oj, Läskiga platser som skogen en mörk natt eller typ allt annat än Sverige!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Oj, svårt! Det vet jag inte så noga, antagligen på Nikkis och Min gård, Annars är det kris :P haha

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Oj,ALLT! jag är fortfarande rädd... mörker ljud och mardrömmar!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
igår på ridningen när vi hoppade!!

19. Hur stor är din säng?
120 cm i Heby
90 cm i Uppsala

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på med vem och hur jag sover... ;-P


22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 i Uppsala
9 i Heby

23. Hur många landskap har du bott i?
landskap?? typ västmanland och uppland eller??

24. Vilka ställen har du bott på?
Västerås, fjärdhundra, örsa, örsa, heby!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Oj beror på årstid och väder osv

26. Är du social?
Ja, oftast är jag det om jag inte är grinig

27. Vilken är din favoritglass?
Vanilj med kolasås mmm. gott

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdis Vattenmelon om det räknas! det är iaf sjuktgott!

29. Tycker du om kinamat?
Nopp

30. Tycker du om kaffe?
JA

31. Vad dricker du till frukost?
Oboy, äppledricka, apelsinjuice, té

32. Sover du på någon särskild sida?
på magen

33. Kan du spela poker?
yes

34. Tycker du om att mysa/kela?
nja. det beror på! inte så intensivt!!! hahah

35. Är du en beroendemänniska?
Haha,

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nej jag tror inte det!

37. Vill du ha barn?
Ja, men inte än

38. Kan du några andra språk än svenska?
Nopp, eller nja kan ju göra mej förstådd, egelska,franska,teckenspråk! men bara så man blir förstådd alltså några ord!

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja TYVÄRR..

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Basäng! äckligt med salt i vattnet! ;-P

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Bensin för då kan man ju åka dit man vill... hahah annar typ hästen eller kläder eller nått!!

42. Äger du dyrbara smycken?
jadå

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
BONDE SÖKER FRU, så klart!

44. Kan du rulla med tungan?
japp ;)

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj svårt eftersom jag bara har så sjukt kul kompisar

46. Sover du med gosedjur?
nej men jag har tusen med kuddar

47. Vad har du för ringsignal?
Giftig

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
självklart

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
ett kollegieblock

50. Flirtar du mycket?
Nej,

51. Kan du byta olja på bilen?
JAPP! :-D

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nope.. haha men poliserna skulle bara veta! :-P

53. Vilken var den senaste boken du läste?
hm.. räknas Naturbrukets husdjur del I och II

54. Läser du dagstidningen?
japp i bland! alltid dagens horoskåp

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, inte längre

56. Dansar du i bilen?
Haha, ja faktiskt :P Carola, Jällakompisar ni vet!!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix fm i stallet

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
haha ritade en gran åt min lille bror i matsalen...

59. När var du i kyrkan senast?
På studie besök i Uppsala domkyrka, den är fin! jag komfimerades där! men jag är definitivt inte kristen!!! går hellst inte i kyrkan!

60. Vad har du på dig?
jeans, rosa linne blå tjocktröja,svarta underkläder

61. Vad åt du senast?
ungnspannkaka och jordgubbssylt

62.Dricker du pucko?
aldrig gjort :P

63.Är du vegiterian?
nej

64. När hade du sex senast?
Haha, det tänker jag inte skriva här ;)

65. Vem kysste du senast?
hah Samma jag hade sex med...

66. Är du ordningsam?
haha försöker iaf. men det tycker jag att jag är!

67.Är du snygg?
Haha, det beror ju på vem man gämnför med!



Kommentarer
Postat av: Frida

Hejhej hallå igen!

Hörrö, ska du bli storasyster på nytt eller vad är det jag läser om här?

Du, jag kan ju garantera dig att du/ni inte pratar rixsvenska... Nu är långt ifrån. Ni pratar någon blandning av gnällig stockholmska ska jag berätta för dig du!

Förövrigt kan du ju hälsa Ted att jag är MYCKET intresserad av hans erbjudande!!! Det är bara att höra av sig =)

Puss till er!

2007-10-26 @ 19:05:20
URL: http://fridajo.blogg.se
Postat av: Sara

Ååå, UNGE! Fick du pannkaka.. Nä, men jag är ju inte avundsjuk :(.
Haha, bra planering..
Söndag = Bonde söker fru (självklart). Carl Petter i badbrallor ;)
Onsdag = KROGEN!!!!
Torsdag, fredag, lördag och halva söndag = BAKFULL SOM ETT SVIN!! Haha!

Puss på min favorit!

2007-10-26 @ 19:12:54
URL: http://supersaras.blogg.se
Postat av: Emelie

tack för kommentaren:)

2007-10-26 @ 19:41:14
URL: http://ungmamma15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0