Hemma från skolan! :-)

Ligger hemma i mamma och pappas säng,
nördar framför datorn och tittar på Nicelodeon.. hur illa är inte det!

idag lovade jag att vara hemma så att mamma kunde åka till bvc och pappa jobba fast än barnen går i skolan!,
ska hämta Johannes 11.20 i gropen för då kommer han med skolbussen!

under tiden ska jag fundera på om jag ska kliva upp ur sängen och göra någon nytta eller om jag ska ligga kvar här och göra absolut ingenting!, haha jag tror jag ligger kvar en liten stund till faktiskt.. 
 fast sen måste jag gå en sväng med hunden...

fast, egentligen ska jag ha Svenska B idag men det känns inte ens nödvändigt då vi bara tittar på "korpen flyger" fattar inte var för den ska ses på svenskan.. den suger verkligen! jag såg den första gången i klass Op1b i Svenska A sen i Np1NV svenska A och sen Np1A  svenskaA och nu NP2A Svenska B!!! DEN SUGER!!!!

efter svenskan har vi UF fast det känns som att om dem i min grupp hemskt gärna vill jobba med det kan dem logga in på msn så kan vi jobba tillsammans fast jag hemma.. haha smarta jag :-D

nej jag ska väll ut och gå med lilla vovven snart!

HA en bra dag så skriver jag mer senare.. här kommer en bild på Grase mammas hund!

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0