Hemma från Sala

Idag har jag och Johannes, Mamma, Pappa, Rebecka och Markus varit i Sala och shoppat! :-))

först var jag och mamma på Dressman och shoppade Jacka, tröjor och strumpor till en som hon är godeman till! hoppas han blir nöjd för det var fina grejor!! :-)
sen gick vi och kollade på Johannes och Pappa när de skulle köpa skor till Johannes och efter det vart det en fm. fika på Johanssons fik! mumma drika och vaniljbulle! :-D
Johannes och jag shoppade även en väst till honom på Intersport! sen vart det lördags godis!

det är så fint väder! fina höstfärger på löven och det är så fint på åkrarna, man vill ju inget annat än att ut och rida på den sista stubbåkern i höstsolen! :-) allra hellst vill jag vara i Maråker och rida på sivra! hon är så härlig! ♥

idag har jag valt niddag och det blir korvstrogarnoff med ris och en godsallad! mmm..

härligt att vara hemma igen! det var så himmla länge sen! det var ett tag sen man sov så gott om natten med mina 9kuddar och 2täcken! :-)) hellst skulle man haft ett fint halvblod i stallet och att skolan låg lite närmre! då hade det varit fulländat!  Jag vill bo hemma egentligen! det vore så himmla skönt! men jag tror inte det skulle funka!, jag har ju Tulle i uppsala och där finns ju Sladden och mina polers, dem skulle man ju kunna träffa ändå.. och Tulle kan jag ju ha hemma! och då skulle jag ju även ha råd att ha större häst! funderar starkt på det egentligen! får se det blir nog så till nästa höst efter som att då har ju 89:orna slutat! Hmm.. det tåls att tänka på!

men nu ska jag ut ner och städa mitt rum!

HA en toppen bra höstdag! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0