helt slut! efter en lååång lerig och händelserik dag :-)

Jag är super trött!!

tänkte bara säga att har fått en till supersöt lillebror och Johannes har blivit storebror!
dem är lika varandra som bara den, det är som att se Johannes lika liten igen.. :-)

Nu är mamma och pappa hemma igen och vi har ätit pizza!
den llla och mamma har redan somnat.. sååå söta!♥

pappa håller på att lägga dem "små" som ine längre är minst... men han är väll trött han också!
jag har iaf. gått och lagt mej och ligger nu i min säng ner bäddad med
två täcken 9kuddar och elementet på 25grader!!
såååå skönt!

mamma och pappa sover med öppet fönster och jag sov ju där i dryga 4h inatt och jag vaknade typ med nackspärr !! min nacke tål inte drag och kyla så nu ska jag nog inte vakna med nackspärr imorron! :-P

Godnatt allesammans!! men speciellt min nya lillebror! sov så gott... din första natt!!
och Sara du är ALLTID välkommen det vet du!!♥

PUUUSSSS



Kommentarer
Postat av: Sara (älskar sin Micis)

Haha, jag kommer! Som en blixt! :p
Wihiii!
Jag kan ju alltis komma hem till dig i morgon och hämta dig.. Så åker vi tillsammans till Uppsala!!? :)

Pussiluss

2007-10-30 @ 10:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0