HEJ HALLÅ!

TJAO!
idag (freadag) har jag varit i skolan och haft Lantbruksdjurs skötsel! :) jätte kul tycker jag :D

gick i skolan fram till lunch, helt OK! så skönt att kunna åka till stallet och känna att man har all tid i världen och man slipper komma hem när det är mörkt! :)) efter skolan tog jag bussen till stallet... tråkigt att åka buss men jag fick prata i telefonen från typ halvvägs till stan tills typ halvvägs till stallet! TACK för att du ville prata med mej :)) det var ju så länge sen ;-P haha i förrgår.. menmen


sen när jag klev av bussen och gick mot Seglingevägen stannade en het grabb med bil och frågade om han fick skjutsa mej till stallet eller om jag hämskt gärna ville gå !! vad säger man!, hah självklart får du de.. han var helt snäll! bodde liksom bara halvvägs men körde mej ända ner till stalldörren! :D TACK VAD DU NU HETER! du skulle iaf. flytta, lycka till i fortsättningen och ha ett bra liv om vi inte skulle ses igen!


framme i stallet slet jag urt typ allt ur sadelkammaren efter som att jag trodde jag glömt min plånbik där... men jag kunde inte hitta den! red Sladden han känndes fin idag, tror han behöver lång och försiktig värmning för att komma igång in för arbete! sen var det lilla Tulletuss tur! :-)) han är så fin1 tömkörde han ute idag gick kanon bra! jag är riktigt nöjd med hans utveckling!


efter stallet gick jag till bussen och åkte med sammabuss som Håkan hem
(vi bestämde på vägen dit att vi skulle ta 16.10 bussen :D )

och när jag satt och beklagade mej som mest över att jag inte hittade min plånbok ringde telefonen, det var en mycket trevlig kvinna från Swebuss som hade fått in min plånbok :-)) TACK! hon fixade till och med att jag en snubbe kom med min plånbok till stationen där min buss stannade så jag kunde få den direkt!!! TACK IGEN!

nu har jag betalt min räkning och får bo kvar en månad till :-) lite knapert med pengar för stunden :( inte kul!

jag har iaf ätit kyckling och ris och det var gott! lite trisst att vara själv bara! skulle ju åkt ut till Linnmen det verkar som om Sara inte sa att Linn skulle ringa mej! :-( så nu sitter man här på elevhemmet helt själv! men i kväll ska jag se Idol och prata med Patrik om han ringer!

så ni får ha en trevlig höst kväll allihopa! PUSSHEJ

IHELGEN ÄR DET PLÖJNINGS SM, LYCKA TILL JONAS ANDERSON , Uppsala :-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0