Hallåhej <3

Idag har som många säkert listat ut från förra inlägget Ted Insulander varit på besök.. han satt vid min dator i 3minuter och han skriva några rader om sej själv :S haha JAG HAR SAKNAT HONOM lite grann faktiskt! :-)

haha han har ävenkommenterat i Fridas blogg med en väldans trevlig hälsning för att se hennes reaktion! haha

fast liten sorg! igår missade jag bondesökerfru!! :-( NEEEJJJ!!!! USCH dumma mej! MEN jag åkte istället ut till stallet och ängnade lite tid åt Tull #7 han har blivit STOR, vuxit en heldel!! han vart tömkörd i ridhuset, han var mycket pigg glad och frammåt små pratade en del med e 3andra hästarna som vart ridna sammtidigt som vi ick runt där!han vart även longerad i skritt och trav OCH vart av med manen, japp :-) den röck jag av så nu ser han ut som en riktig liten hopp ponny! :-P

appropå hopp ponny! IDAG har jag haft rining i skolan och red Rudolf, sklans största och hoppgladaste häst även min fast häst som det är tänkt att jag ska ha tills jullovet! Vi hade en hopplektion och red studs och två längsmed trekvartslinjen så vi hoppade på båge! alltså sits kondition smidighet och följsamhet samt balans träning! WOHOW det var helt kul hoppade både med och utan stigbyglar samt tyglar.. jag var lite ringrostig då det var ett tag sen jag hoppade också får jag ju så fruktansvärt ont i foten... :-( men man får bita ihop och göra det bästaav situationen! det var kul iaf och jag ska förhoppningsvis byta grupp.. byta uppmej! :-) men då blir jag ju tyvärr av med Rudolf tror jag då det är en annan tjej som har han som fast torsdagshäst :-S synd! men får se hur det löser sej!

skolan hade även finbösök idag av juf, som var där och raggade lite folk och berättade vad det innebär att vara medlem i juf... komfram till att detn största anledningen var typ att ha kul och SUPA iolika situationer! haha med världens härligaste människor! :-)(där av ted...) hahaha kan ju ge en personbeskrivning på en utav dem..

man 180cm lång, blond, ser bra ut, status vuxen jacka, "maffiaportfölj" i metall typ, snygga skor. i helthets intryck för ögat en väldigt ordentlig pedant och seriös människa som utstrålarr buissnes... MEN denna människa som utstrålar såmycket "affärer" är en gammal Jällaelev och det växer man gladligen aldrig ur!!! haha i matsalen sitter denna människa och kastar typ sockerbitar och driver med folk och är såå himmlans kul!!!!!!!!!

skönt att se att Jälla tar man aldrig ur en jällaelev!!!

Nu har jag egentligen höstlov, då jag har hemmaarbete imorgon! men jag sitter kvar på elevhemmet och funder ar på att åka till skolan imorgon iaf! kanske kan göra lite nytta.... om inte kan jag ju alltid snacka en jävlamassa skit med alla roliga jällamänniskor!! :-D

Jag vil bara säga att jag saknar en människas röst väldans mycket just nu! det var ett bra tag sen jag hörde den och det saknar jag.. det är en sån dära röst man blir glad av och glömmer alla bekymmer man kan prata om ingenting med en rösten i timmar bara för att få höra den en liten stund till... JAG SAKNAR DEN och har väldans svårt att gåvidare här ilivet utan den.. men jag får väl försöka... :-(



image33
MIN HÄRLIGA VÄN TED INSULANDER trixar lite med en stol...på den gammla goda tiden när han bodde här..



JAA, ni får väl ha det bra mina vänner.. skriver mer imorgon! PUSS och GODNATT♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur kunde du missa veckans höjdpunkt? Bonde? Haha, det måste bli bättring där! Saknar dig =)

2007-10-25 @ 20:36:15
URL: http://fridajo.blogg.se
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAH, du är ju så jäkla söt gumman!!! :)
Åå, min lilla tuss!
Jag heldiggar din personbeskrivning av Fredrik, hahahahah, det är ju verkligen så!

(Pain med foten, ursh!)

KOM IHÅG - MICCIS OCH SARA ÄGER ALLT OCH ALLA FOREVER! Tihiiiii!
Puss

2007-10-26 @ 19:09:04
URL: http://supersaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0