GODKVÄLL!!

GASCH, jag är jätte trött...det känns som om klockan är tok mycket!


imorgon ska jag jobba på 4H ska även ta med mej småbröderna efter som att mamma ska åka in till BB.
det blir till att gå upp tidigt tror jag ställer klockan på 7 för då åker vi nog härifrån vid halv 8 troligt vis!!!! :-P


Jaa, jag väntar fortfarande på att du ska ringa...
ska jag vara ärlig behöver du inte göra det egentligen,
men du sa ju!

miss u a little bit..


men jag önskar alla en god natt och en bra morgondag
LOVE Miccis♥
:-D




Kommentarer
Postat av: Sara

Aaahh, men jag kan ju ringa! :)
Då kanske jag livar upp stämningen "a bit"..
Eller så kan jag ju be Alexander Bard att ringa dig, ni är ju lite tjenis! Hahah.. ;)

Puss på min favorit

2007-10-29 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0