Fredag och nyss skrivit prov!

Sitter i skolan och väntar på att bussen ska gå... åker buss iadg för typ alla andra har slutat redan....  :-( eller iaf. Tim och Bilen :-P
Jag har precis skrivit etologi prov... får se hur det gick! man tycker att det är så självklara svar att det blir komplicerat liksom! menmen..... inatt hade min telefon JUCK!!!! vaknade typ straxt efter 2 av att den typ surrade.. det loär som om den typ skulle explodera.. så när jag stängde av ljudet slutade den att låta och när jag satte på ljudet lärt den så igen....   :-S hjelt sär så jag stängde av telefonen och slog på den igen så var den som vanligt!!

idag ska jag åka hem till lilla Heby! :-)) får se hur det går!!!

EN HÄLSNING TILL MIN ANTE I MARÅKER!!! HOPPAS DU MÅR BÄTTRE IDAG OCH ATT DU KUNNAT SOVA :-))

och en hälsning till dej som låvade att ringa mej!! hoppas du har en bra anledning till varför inte!!!! ARG!
JAG VÄNTAR FORTFARANDE PÅ ATT DU SKA RINGA!!!!!

och en sak till... det värsta som finns är svartsjuka! jag är lite rädd för den för den kan typ styra över ALLT och ALLA!


så ta hand om er och varandra! PUSSPUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0