Fredag hemma i soffan med mamma och pappa :-)

HEJHEJ HALLÅ!!

Sitter hemma i soffan, helt mysigt! jag är nästan lite glad över att sitta här med mammsen och pappsen.
det var så himmlans länge sen jag och mamma satt bredvid varandra,
förta gången jag ens tänkte tanken att lägga handen på hennes mage när krabaten där inne sparkade som värst, men jag gjorde det inte för det känns fortfarande inte helt ok mellan oss... fast det gör det egentligen! hm.. är lite glad för min mamma iaf! trotts våra gräl som alltid varar i månader och sen bara rinner ut i sanden!

mamma, pappa och johannes åkte till Enköping för att hämta Johannes kompis Angelica, medans dem var borta lagade vi Tacos, jag pluggade och pratade med Nikki som Berättade att allt gått bra med Sladden (han har åkt till sthlm) och Ante som berättade lite om livet kul att höra från dej och att du inte glömt mej trotts många veckor sen vi sågs! Grase fick även några promenader av både mej Felicia och Rebecka haha..
 när dem kom hem hade dem varit och köpt en ny ridhjälm och 2par nya ridstrumpor till mej :-D

Hjälmen var kanon snygg och satt ännu bättre än någon hjälm jag provat förr.. HELT JÄTTE TACK!!  ♥

Vi åt Tacos och sen satte vi oss med chips och läsk i vardagsrummet för att se Idol, Anders (min morbror) är hallåa på tv 4 idag så vi får titta på han också :-) jag tycker han är så duktig! det är nog inte så lätt som folk tror... att prata med flera tusentals människor sammtidigt genom en liten fyrkantig ruta med en liten lampa som lyser rött när dem kan se och höra honom.. nej, det är en konst att jobbai tv! och han gör det toppen bra!
Idolerna... ja dem är duktiga jag har tyckt om Marie en heldel.. hon är grym när hon väl "levererar" som dem säger.
jag har deffenitivt inget musiköra men jag får ju också känslor och tar åt mej av vad folk sjunger om det faller mej i tycket! Men nu tycker jag Marie är lite trist att lyssna på lika så med Amanda fast hon är ju grym! tror hon och Danilel kommer stå mot varann i finalen! Sam sjöng ju en förjäkla bra låt, synd att han har en helt säregen röst! likså tycker jag heller inte om Christoffer.. han är inte min favorit! BORT MED HAN!
NEJ,  Idag sjöng Daniel BÄST, inte bara för att det lät bra, utan för att det betydde nått, kan bara tänka mej hur hårt att behöva sjunga en låt som man sjungit på sin egen pappas begravning!  
NEJ TACK!! min pappa kommer aldrig att dö, han är odödlig!!
 
nu är det i allafall Fredag hela veckan! DET ÄR KUL!

"appropå chicago, min pappa har kiosk..."

Jag skulle behöva en Mjölkgård där jag kan ha praktik i 5dagar
 samt en svin gård där jag också kan vara i 5dagar
hellst i närheten av Heby så jag kan bo hemma...
så råkar du ha en gård med mjölkmuisar där jag kan få ha min praktik
hör av dej på
073 810 .. ..  eller komentera.

Jag skulle också behöva lite pengar! Måste verkligen köpa ett par ridstövlar, pallar inte ridningen annars!
och om ni ändå är igång och läser min önskelista kan jag ju lägga till att ett eller två par nya ridbyxor och en ny mobiltelefon ligger högt, högt upp på önskelistan!!!

En önska är också att få ett samtal från Maråker...
fats jag har ju pratat med Ante idag :-) han hade fått jobb på coop inte helt fel! skönt för dej att ha nått att backa upp gymnasiet med..Men jag tror att du klarar att plugga bara du hittar nått som passar dej!
Önskar dej Lycka till på nya Jobbet är glad för din skull!! :-)

TILL ALLA SOM HAR FÅTT LOV!!! TA VARA PÅ LEDIGHETEN!


av slutar med kort på JORDEN BÄSTA, mej och sara så klart! ;-)
PUSS OCH HA EN BRA NATT ALLIHOPA! :-)

image34
HAHA!! SÅ HÄR KUL HAR VI INNA KROGEN, GISSA HUR KUL VI HAR NÄR VI GÅR HEM ;-)

image35
ÄLSKAR DEJ SARA♥ MIN BÄSTASTE VÄN!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja visst är kläderna söta:D Ha det bra!

2007-10-26 @ 22:41:50
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: Frida

JAG FÖLJER GÄRNA MED!!! Men säg inte att du hejjar på DIF?

Väntar med spänning på nytillskottet i familjen =)

2007-10-27 @ 12:53:00
URL: http://fridajo.blogg.se
Postat av: Elin

Ha ett toppen lov:) pusspuss

2007-10-27 @ 13:56:25
URL: http://pluttilutt.blogg.se
Postat av: Sara

Tjo hooo!
DU KAN HA PRAKTIK HEMMA HOS MIG OM DU VILL!!! :)
(Eller så kan du+jag ha praktik samtidigt hemma hos Victor eller Ted). Wihiii ;)

Haha, helsköna bilder på oss - eller hur - har man så roligt på väg TILL krogen, gissa då hur kul man kan ha på väg HEM. :)
Gasch, "vad gör du där uppe när man kan vara här nere och ha kul". Haha, vilka minnen!!

Åå, jag missade ju Idol igår - BLÄÄÄÄÄÄ!
Men det blir till att se reprisen i morgon :).

Hälsa familjen!
Puss på min tuss!

2007-10-27 @ 17:05:06
URL: http://supersaras.blogg.se
Postat av: Miccis

va??!! PATRIK?? va, hänger inte riktigt med.. varför ska han vara hemma hos dej eller ted!

2007-10-27 @ 18:05:04
URL: http://hebyflickan.blogg.se
Postat av: Miccis

HAHAHAHHAHAHHAH!!!!!!!!!!!

PRAKTIK!!! står det ju, hahah PINSAMT!
ja det är en toppen ide! :-D

2007-10-27 @ 18:05:42
URL: http://hebyflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0