FETT LÅNG LISTA!! dagens lista hittad på www.nikkiliito.blogg.se

Mitt sämsta inköp är hmm, måste vara  ett par skor jag aldrig använt!
Om jag bara fick äta en sak resten av mitt liv Vattenmelon!

Om jag fick vara en annan person för en dag Kyra Kyrklund

Jag skäms för att jag gillar: eh, Jag skäms inte för något!!

Jag är rädd för Sivra inte har någon framtid som lycklig!

Om jag fick leva om en dag i mitt liv så skulle det nog vara en dag i maråker med världens härligaste människor

Jag gråter till filmen eh, jag gråter inte till film! jag somnar ;)

Jag har tvångstankar om A brunnar och önska något kl.22:22, 11:11 eller 00:00 (Tur och Otur)

Mitt favoritplagg är ridbyxor,ridstrumpor och en tjock luvtröja!

Den bästa tv-serien någonsin
Bonde söker fru!! ;-)

Inte ens för alla pengar i hela världen skulle jag kunna döda en annan människa

Om jag var en superhjälte så skulle min superkraft vara om jag var??JAG ÄR EN SUPER HJÄLTE!! STÅL MICCIS

Favoritfärg: Rosa, Blå, grön det beror på när liksom!
Vad hittar du på en regnig sommardag: Är i stallet eller gör nått annat kul!
Följer du något speciellt på tv nu i höst?: Bonde söker fru och Idol
Favoritsommarblomma/or: syrener
Favoritdrink: den där goda på lotus... minns inte vad den hette men god var den!
Favoritdoft: haha... får man svara kill parfym :-P
Läser: så lite som möjligt!
Drömresmål: just nu vill jag till Maråker
Hur vill du bo: Hästgård med Nikki.. hahahah

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick svar på mitt sms! :-D
Vad gjorde du kl 08 imorse? SOV!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt vi min datorn
Det sista du sa högt? Jag har bokat biljetter nu!
Det senaste någon sa till dig: hur blir det imorgon?? ska du och johannes på bio??
Vad har du druckit idag? mjölk
Vad var det senaste du åt? koktkorv
Vad var det senaste du köpte? mat på ica åt mamma
Vad är det för färg på din ytterdörr? blå tror jag :-S
Vad är det för väder hos dig nu? höstväder...
Godaste glassmaken? hmm, Vanilj!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja, men attraktion vi första ögonkastet tror jag på...
Sover du tungt? Oja, som en stock
Drömmer du mardrömmar? JAA tyvärr allt för ofta!
Trivs du med ditt jobb? har inget för tillfället... men jag älskar att jobba!
Favoritklädsel? Mina ridkläder
Favoritlåt just nu? hmm svårt! men kanske Hey tere Delayla
Vad ser du om du tittar till höger? ut till hallen..
Vad gör dig glad just nu? inte så mycket! men jag skulle bli glad om du ringde!!
Vad ska du göra härnäst? Vet inte.. får se vad dagen bjuder på...
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu?  uttråkad
Favoritgodis? Måste man välja?? hm.. inte choklad iaf!
Kläder just nu? Mjukis byxor och ridstrumpor och pappas tjocktröja
Sommarplaner? Eh, eftersom det är cirkus 350 dagar kvar har jag inte bestämt någe typ jobba!
Hur många kuddar sover du med? Så många som möjligt! inatt med 7
Spelar du något instrument? Nej! tur är väl det
Morgon eller nattmänniska? Beror på :P
Vad är viktigast för dig? Vänner!, hästarna,familj..
Är du kittlig? Gash, ja :S
Snarkar du? Bara när jag är förkyld.. haha
Stjärntecken? Vattu(kvinna)man
Äckligaste insekten? vill svara orm men det är ingen insekt!
Stökigt eller välstädat? Välstädat men verkligeheten är oftast annorlunda
Längtar du mest efter just nu? Att få rida! och att han ringer!!!


Kommentarer
Postat av: tova

jo det kan jag väl! men hör av dig nästa vecka eller adda [email protected]

2007-10-22 @ 14:55:56
URL: http://toowa.blogg.se
Postat av: tova

bra det :)

2007-10-22 @ 15:05:43
URL: http://toowa.blogg.se
Postat av: Frida

Hej snygging!!! Fasen vad kul att se att du har blogg!!! Alltså vi är så jävla dåliga på att höra av oss!!! Är hemma nu ett tag, men V 45 kommer jag tillbaks till västerås och då får vi faktiskt se till att träffas, det är ett helt år sedan vi sågs!!! Puss och kramar från Frida

2007-10-23 @ 11:53:47
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0