ETT INLÄGG FÖR ELIN ÖSTER

Elin Öster är en glad liten prick som haft många glada stunder med mej!! :D
Hon följde även med mej och Nikki ut till stallet igår vilket jag glömde nämna! FÖRLÅT!!

HAHA! jaa.. igår var det bonde söker fru! Patrik ringde och jag har sovit nästan hela natten!! :D SKÖNT!!!!!

idag har det snöat i uppsala :-)) inte mycket men det var snö!!!


JAA, till helgen kanske man får ett syskon! ska väl åka hem då kanske så brorsan och hunden slipper vara ensamna... jag behöver även köpa avmaskningsmedel till lilla Tulle tuss mot styngflugelarver!


OM ALLA HÄSTAR SKULLE AVMASKAS SAMMA DAG MOT STYNGFLUGAN SKULLE DEN UTROTAS!!!!


så svåprt kan det väl inte vara??!!!

idag har vi räknat foderstater och det tycker jag är så himmla kul! :-)) sen hade vi LDS och det är också så kul! nu kan jag ALLT om grisar! HAHA nej det kan jag inte.. men lite mer iaf!

sitter nu och väntar på att Tim ska sluta så att vi kan åka tillbaka till elevhemmet! jag måste plugga! för imorgon ska jag skriva prov!!!! måstemåstemåste plugga!!!

men ni andra får ha det så toppen bra! PUSSHEJ TILL ER, SPECIELLT TILL ELIN ÖSTER min vän <3
www.pluttilutt.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Elin

haha så där ja:) puss

2007-10-11 @ 18:08:51
URL: http://pluttilutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0