enmiljonkronor , 1.000.000, 10^6 ja det kan skrivas på flera sätt..

God kväll..

tittade precis på deal or no deal.. ni vet det där programmet med Martin Timell när man ska välja en väska av 24 med ett belopp mellan 50öre och 1miljon jaa hur skaulle man själv göra?? och vad skulle man göra med 1miljon.. jag tyckte killen skötte det kanon bra! han sålde en väska med 250kr för 89.000kr! inte helt fel!

jag själv skulle nog köpa en bil, ny ridutrustning och häst för pengarna.. sen skulle jag spara resten till min och nikkis framtida gård!

VAD SKULLE DU GÖRA MED 1.000.000 svenska kronor???


jag har pratat med Nikki och jag ska nog hem till henne i stockholm på torsdag! :-) kanske tar en tur förbi släktingarna när man endå är där??!!.. det återstår att se! Jag ska träffa Sara också annars kommer jag få Sara-abstinens och det blir inte kul varken för mej eller omgivningen ska ni veta!!!


haha!! appropå sara! hon e min gulligaste vän någonsin! haha hon jobbar på Joarblå en krog i Enköping, igår kväll var BWO där och spelade och efter spelning skulle Sara servera dem godis och dricka tror jag det var... då kläcker ungen ur sej mitt i allt att hon minsann har en kompis so heter Miccis och bor på Västerbo stuteri....( för er som inte vet om det, så bor jag på en av Sveriges största Travstuterier där det finns många kända hästar.... Alexander Baard som spelar i BWO har haft hästar på Västerbo förr och äger en del ganska bra hästar om jag inte minns fel...
om inte annat försöke han att vara en seriös hästägare, även om det går snett ibland   : - /   )
HAHA vet ni vad han säger NEJ VAD TREVLIGT HENNE VILL JAG TRÄFFA!!! haha så Sara har nu deras nummer och har fixat så att jag och hon ska gå in VIP när de spelar i uppsala nästa gång...

HAHA HON ÄR JU SÅÅÅ PINSAM!!!
SÅ JA nu är vi nya bundisar med BWO!!! :-) hahahah


Jag tror att jag ska ta och ringa patrik i kväll.. fast bara kanske!
gjorde.. fast nej jag ringer nog inte upp...

nej nu ska jag nog ta och göra kväller! skriver mer imorgon!

PUSSHEJ (som dem säger i Maråker ;-P )



Kommentarer
Postat av: Nikki

Tack Miccis!

2007-10-27 @ 21:57:00
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Sara (älskar sin Micis)

Haha, nej inte pinsam!
VI ÄGER JU!
Jag ska iväg till Joar nu, undrar om det är några kändisar där ikväll :p.
Wihiiii!
Vi är bundisar med BWO!
Puss

2007-10-27 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0