En KANON HELG!

TJOLAHOPP ALLA GLADA!!

jaa, i fredags kollade jag på idol och sen gick jag och la mej då man behövde mycket sömn in för helgen!

men jag tror jag håller på att bli typ psyksjuk då jag drömmer så sjuka drömmar att jag på morgonen inte kan skilja på dröm och verklighet! :S det är inte alls kul!, bara läskigt jag vill liksom inte sova längre! det sjuka är att det handlar alltid om dem som är mej riktigt nära om hjärtat! typ hästar kompisar familj, och vaknar alltid i panik!

MEn Lördagen fungerade helt OK ändå!, åkte ut med Katinka och Sara för att hejja på Jonas.. det gick ju tyvärr inte så jätte bra för honom men jag tycker att han var Bäst ändå!

åkte lite fyrhjuling och muppade mej med mina gammla polare.. det var ju ett tag sen man var med dem!

åkte hem på lördag kväll och var tillbax på elevhemmet vid typ  18 och då la jag mej på soffan och typ sov! gick och la mej efter SvenssonSvensson och somnade med kläderna på... haha linda ringde mej vid typ 12 och jag svarade glatt " godmorron" haha nej mitt inatten fick jag som svar! haha hoppsan godnatt då! då tyckte jag att jag sovit färdigt! menmen den natten fortsatte i psykdrömmar.. Söndagen lika så där en heldag ute på SM fältet.. helt okej!

hahaha den hära helgen har varit sååå händelserik att den e lite jobbig att återberätta så jag summrerar den med några stöd ord
*NIKKI
*KOM RADIO
*MEGAFON
*DAVID
*FREDRIK
*JUFARE
*LINN
*ÖRSA BOR
*PYROMANNERI :P
*4Hjulingar
*Traktorer
*bönder
*EN MASSA SKRATT
*LERA
och
*FLIS / BARK

natten till idag jobbig igen! USCH jag vill inte sova!
SNÄLLA, DUMMA DRÖMMMÄSTARE LÅT MINA KOMPISAR VARA!!!!!

Ha det bäst PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaha, fick inte jag vara med som ett av stödorden från helgen.. Men visst,visst! *snyft* :(

2007-10-10 @ 10:49:38
URL: http://supersars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0