Dagens lista snodd från Sophié

10 favoriter:
Färg: Svårt att välja.. beror ju på till vad men blått är fint!
Mat: mammas
Band: Hm, inget speciellt...
Film: haha Pretty women och HARTBREAK HOTEL så klart!
Bok: läser hellst inte.. men jag diggar boken "Utbildning av den unga hästen.." nörd som jag är!
Sport: ridsport
Årstid: ALLA men Vintern är nog ändå bäst
Veckodag: Fredag
Glassmak: vanilj
Tid på dygnet: kvällar eller morgonen! beror på

9 för tillfället:
Humör: lite irriterad
Smak: ferrari bil som jag snott av brorsan!
Kläder: bruna mjukisbyxor (syrrans) svarta ridstrumpor, vit bh, vita trosor och ett rosa linne
Bakgrund: på datorn? Maråkers skylten,min bakgrund.. alla mina kuddar i sängen :-P
Nagellack: neutralt på den fronten!
Tid: 12.31
Omgivning: helt ensam i sängen!
Irritationsobjekt: att man inte svarar på sms eller att man ringer efter 700 miljoner pikar!

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Lollo
Screen name: Ehm ofta jag kommer ihåg!!
Husdjur: beror på är ju uppväxt på gård med typ alla sorters djur! men första egna in köpta för egna pengar är nog kanin!
Piercing: öronen när jag var typ 6 ?
Förälskelse: haha vet inte.. kanske Daniel Jansson när jag var typ sååå liten!
Musik: ????? inte en aning!
Bil: Mamma och pappa böt ofta så kommer inte ihåg =p men min första hann jag inte få innan pappa voltade den.. så det blir till att skrammla pengar och köpa ny!
Kyss: vet inte när offta man kommer ihåg!

7 senaste:
Cigarett
: oj, alltså det händer väll tyvärr ibland på fyllen! men nu var det ett tag sen!!
Mat: Pastasallad hos min kusin.. oj glömde.. jag åt ju frukost för ett tag sen!
Dryck: Oboy :-D
Biltur: Igårkväll
Kyss: vet inte exakt datum.. haha jo det vet jag! 28/9 det var ett tag sen :-(
Spelad låt: Hey there Delilah!! den är sååå bra!
TV-program: Idol tror jag! kollar inte på tv så ofta.. ser bonde söker fru och idol!

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nja.. dejtat och dejtat??
Brutit mot lagen: ja mer än en gång! hahaha
Blivit arresterad: nej faktiskt inte! haha om det inte räknas om snuten haffar en på stan och häller ut ens sprit!! :-P
Badat naken: ja
Varit med på TV: ja
Kysst någon du inte känner: haha ja tyvärr!

5 nej tack:

Kläder: jeans med typ paljetter och tröjor med paljetter! SPY (håller med sophié)
Mat: fisk, pölsa, isterband osv osv (Håller med där med!)
Musik: jag lyssnar på allt tror jag :) haha lika igen! men typ Thomas Dileva!
Dryck: röd vin USCH!
Personlighetsdrag: falskhet     OBSERVERA ATT JAG TYCKER LIKA SOM SOPHIÈ PÅ Den här 5-listan!

4 saker:
Du gjorde igår kväll: åkte bil,var på 25års fest, gick promenad med hunden, pratade med Ante och Emil :-D
Du kan höra just nu: Johannes,Marcus,tvättmaskinen, datorn.
Du inte kan leva utan: VÄNNER!!!, familj, Hästarna, och Hund..
Du gör när du har tråkigt: sitter här, städar, pluggar,klagar!

3 personer:
Du kan berätta allt för: hm.. vet inte! typ Sara
Du tycker om: Sara, bror och alla Maråkersbor!!! oj det vart fler än 3...
Du inte gillar: haha jag vet exakt vilka och jag behöver inte nämna dem vid namn för dem vet om det!!! tro mej!

2 val:
Kaffe eller te: Te tror jag men kaffe är gott ibland!
Vår eller höst: VÅR fast jag älskar vintern så hösten är helt ok den med!

1 önskan: att SIVRA skulle kunna få bo hos mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0