ciao!

Hej hopp allihopa! =)

nu var det ett tag sen man bloggade... har ju set hur fina Nikki och Sophiés har blivit! *AVIS*
ja vad har hänt i veckan då??... typ inget :-S vardagen har verkligen blivit sej själv, lite jobbigt faktiskt nu har sommaren blivit Historia :( och jag längtar efter snön (men sommaren finns kvar i bakhuvudet för alltid!!) man går upp på morgonen går tillskolan åker tillbaks till elevhemmet och sen stallet och sen tillbaks och sova sen går det om och om igen... man tänker liksom inte så mycket längre det bara blir och man bara gör.. om nån frågar vad man har gjort idag blir svaret "ingenting" eller "inget speciellt" men egentligen har man ju gjort samma sak som typ dem 2 första veckorna efter sommarlovet, men fick man frågan då kunde man rabbla både ämnen, vilka som var i skolan, vilka som sa vad och maten och ja, ALLT skolan betyder ändå så mycket för än men man tar den för givet och blir "vardagsblind" men tänk att det är kanske ens sista dag i skolan, man vet aldrig livet är aldeles för kort för att göra "ingenting"!!!

idag fick jag tillbaka mitt mastit arbete och jag fick MVG på det :D jag tycker verkligen om den kursen, den är helt kul! trotts att jag och Tova har haft våra duster som elev - lärare tycks vi förstå varann rätt okej ! och kan dela åsikter med varann utan att hata varandra! och imorgon är det LANTBRUKSDJUR IGEN :-D

efter skolan åkte jag , tim, sara och frida på nya vägen 55:an 77:an väste om vägen! men sen lämnade vi Frida hemma hos henne och åkte tillbaka till elevhemmet.. tittade lite på tv men sen kom sara och ville att vi skulle åka till IcaMaxi och köpa Filmjölk och rostbröd (observera att vi bor typ 10 minuters gång väg från Ica i Luthagen och Ica Maxi ligger typ 15minuters bil väg här ifrån!) haha men det vart bara filmjölk och 3 muffinsar för Linn ringde och ville ha sälskap på 4H så efter en tur på maxi styrde vi v40 mot 4H :-D där vi fick huse syn i det renoverade boningshuset på gården! Där bor nu verkligen Sveriges trevligaste par med en liten vit hund! och inte nog med det dem har sommarstuga i VALLVIK!!! bättre människor finns inte :P haha

men nu är jag tillbaks på elevhemmet och sitter här fast jag egentligen skulle behöva städa på mitt rum!
 och nu pratar jag med Ante i från Maråker :-D

haha måste bara citera en jst elevs tröja! (jst=särskola)

"MAN FÅR VARA SOM MAN ÄR,
NÄR MAN INTE BLEV SOM MAN SKULLE!!"

Kommentarer
Postat av: Lill jag från maråker!!HAHA

Haha den sög neger kuk ju ;P Men det dög vell:D

Ring imorron

2007-10-18 @ 20:17:17
Postat av: Miccis

tycker om dej också ANTE!!!

2007-10-18 @ 20:27:20
URL: http://hebyflickan.blogg.se
Postat av: Sophié

taack!

2007-10-19 @ 03:59:49
URL: http://soophiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0