BORING!

Föredrar du att vara singel? tycker det är lite trist ibland!
Senaste program du såg? nyheterna
Senaste film? hm, minns inte men ikväll blir det rottatuli (eller hur det stavas?!) 
Senaste bok? det var ett tag sen!
Hur ofta tvättar du ansiktet? typ 2ggr/dag
Vem vet mest om dig? jag själv
Vem var den senaste personen du umgicks med? Mamma
hur dags gick du och la dig igår? Halv 11 tror jag
Vad ska du göra ikväll? Gå på bio med min lillebror och Sara :-D
Piercings: hål i öronen
Skostorlek: 39-40
Vilket shampoo använder du? Materix.. svin dyrt
Vilka skor använder du? olika hellst trasiga gympaskor.. för dem e sååå sköna!
Har du använt någon hårprodukt? beror på vad man räknar som hår produkt
När var du i en affär senast? iförr går, Ica
Vad har du för framtidsplaner? Flytta till gård och driva eget!
Vad gör dej irriterad just nu? mej själv! att jag inte kan släppa och gå vidare...
Har du några högklackade skor?  jaa tyvärr :-P
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? vita
Längtar du till nästa födelsedag? nja.. det finns annat jag längtar efter förstunden!
Brukar folk säga att du ser äldre ut än vad du är? HAHA ja, antingen runt 20-23 eller 15-16 :-S haha beror på vem man umgås med!!! HAHAHAH
Har du rakat dina ben någon gång? nej aldrig.. haha USCH!
Hur många hål har du i öronen? 3
Stjärntecken: Vattuman
Har du dansat tryckare? Jaa mysigt :)
Har du delat säng med någon utan att något snuskit hände? ja ?
Har du masserat eller kliat någon utan att ha snuskiga baktankar? ja ?
Har du kysst någon och använt tungan? mmm..
Vilken tid gick du upp idag? kvart över 9
Har du glasögon? nej eller ja eller jag andvänder dem inte men behöver!
Vad ska du göra nu? Gå ut med hunden, hon är helt knäpp.. typ görallt för uppmärksamhet nu!
Varför gör du sånna här test? tidsfördriv har rätt trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0