var tvungen att skriva något annat efter det förra inlägget om john!

Idag har jag varit ute i snön och lekt med mina bröder och mammas hund..

jag var till och med uppe på logen och tog fram alla vinterleksaker, som pulkor, snowraser, skidorna, tefat och mkt annat kul! :-D jag hittade till och med Celinns pulka...
celinne var min förra hund som bara blev 8månader, jag han köra in henne iden men sen lades den undan när hon vart dålig...

usch det var nästan lite jobbigt, hennes sele låg kvar i pulkan sen sista gången hon stog spänd för den och sprang med johannes i den på åkern, HON ÄLSKADE DET!
men jagsamlade mej lite och ropade på Grase hon är ju lite större så det vart den andra selen och den satt perfekt på henne.. hon tyckte det var lite obehagligt i början men sen tyckte hon också att det var kul! <3 så jag har varit ute och sprungit med grase och pulkan :-D helt kul!

Jag har ätit smörgåstårta med skinka mmmm.. det var smarrigt men jag hoppade över fikat nu med fam. Samuelsson för jag ska fika med Madde och Ellis, våra sommarbarn som bodde hos oss när jag var liten :-D KUL

imorse hissade jag flaggan också. jag älskar Svenska  flaggan jag tycker den är så snygg..

nej nu ska jag åka och hämta ammas kompis vid tåget.. skriver mer sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0