TVÅL UPP TILL ÖRONEN =)

JAg går ju som de flesta vet på gymnasiet, vi läser en kurs nu som heter småföretagande A då man ska starta och avsluta ett företag, jag och mina 3 vänner har startat ett företag som heter Soap UF vi säljer olivtvål en naturell och en med honungs doft... den 23/11 kommer vi att stå på Gränby Centrum och sälja dessa underbara tvålar.. Välkomna! =)

Jag var idag till Hummelsta och lämnade tvålarna till mina kompanjoner också gick jag och Lina in på Godisstoppet och böt två tvålar en av vardera sort mot en burk med polkagrisar som vi kan locka våra under med!

ETT STORT TACK TILL GODISSTOPPET! =) me like <3

Det var bra mycket trafik ute för att inte tala om vägen som går mellan enköping och västerås via Hummelsta.. det blir ju korvstoppning genom hela Hummelsta de stackars bilarna som ska ut på den vägen får stå bra länge för att smita i mellan...

På väen hem stannade jag på ICA i Heby och köpte lite lördags godis! =) mmm gott! och nu ska jag snart till att äta Hamburgare med bröd och pommes =)



ETT LYCKA TILL TILL NIKKI <3 Hör av dej så fort du kan =) haha



Kul att så många besöker min blogg, men jag vet att det är fler besökare än som kommenterar så lämna gärna en kommentar, för då blir jag GLAD =)

PUSSAR från mej


image48

Ny Klippta Klor Fick Grase Idag <3



Kommentarer
Postat av: nikki

HAHAHA, Jag ringer så fort jag är klar XD Usch! Haha!

2007-11-17 @ 17:18:26
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Röv£n

haha..jag ska också käka hamburgare med pommes idag :) Pussen****

2007-11-17 @ 17:32:02
URL: http://hstromback.blogg.se
Postat av: hilda

nja tittade runt lite och hittade din blogg. Jättemysigt och jag tycker om alla djur och särskilt hästar och hundar..så himla söt vovve tihi.

2007-11-17 @ 17:56:53
URL: http://molnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0