Tulle #7 + Specialfly = SANT

Ja imorse var dte upptidigt ge pappa en farsdag kram och sen bar det av till Seglinge.. Pappa skjutsade mej till bussen i heby och sen åkte han och Johannes till globen för att se "monster jam" Johannes har räknat ner sen förra sommaren... så han e nog över lycklig nu! :-D Jag själv satt på bussen til uppsala sen ut mot knutby för att gå till stallet! var framme till 12 och då började det,

Tulle och Athos har flyttat in till den STORA lösdriftan med dem STORA pojkarna.. haha allt gick förvånans värt bra!, tackvare att Sladden har flyttat hem igen och kunde leka super hjälte. men han var ju lite vimmelkantig så Soltero fick ta över rollen medans Sladden tog maten i vakt! :-P

Fick skjus av Sussanna och Nikis moster som jag tappat namnet på... :S hann med 13 bussen och sen vart jag hämtad av Veronica på stationen hem till Heby... så nu e jag hemma igen och har lagt över lite kort på datorn..

GASCH nu e det verkligen vinter hos hästarna Tulle har satt päls för jag lovar typ 3hästar! haha han e så söt!

Idag har det varit någon och tittat på Sivra.. jag e lite ledsen faktiskt för att ingen har ringt och sagt hur det gått.. blir helt ledsen, för jag bryr mej verklien om henne... ♥

jag ska ta och ringa till fam. Steen och tala med dem, lite om Tulle och höra hur det gick med Sivra...
sen ska jag ringa till Marianne och höra med henne om stot..



Lite kort från dagens lösdrift.. med massa päls och flykt...

image43
Tulle med vinter päls..

image44

Sladden som springer för att skydda sin mobbade vän :-P

image45

Tulle och Athos

image46
Tulle instängd i mitten...


HA DET BÄST! PUSS OCH KRAM♥

Kommentarer
Postat av: nikki

Sladden är sötaste pojken :D

2007-11-11 @ 17:05:09
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Frida

Finfin blogg du har du!!! Helt nyfixad....

2007-11-13 @ 18:26:31
URL: http://fridajo.bloggse
Postat av: Sofia

Vad mysigt det ser ut! :D

2007-11-16 @ 17:42:06
URL: http://s0fiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0