Tränings värk!

Hallå,
jag har sånn sjukträningsvärk i låren och nacken, igår på idrotten gjorde vi bakåtkullibyttor.. aj i nacken, och jag vet inte varför jag har ont i låren men det kan vara från "lutandetornet" och nått mer. men det är sjukt mkt träningsvärk iaf!

i morse hade i ridning, jag fick RUDOLF!! <3 han va så vacker jag lindade ben och knoppade, himla bra! =)
Vi red för Chrico hon är sjukt bra att rida sör, vi red delar ur ett program inför nästa vecka då vi ska rida programridning.. SÅ KUL! men Rudolf är inte Världens lättaste häst att rida, men jag är såå nöjd än då!
Red mkt. volter och halter samt ökningar på medellinjen!

Tillbax på elevhemmet vart jag utsatt för 1:orna igen! dem vände upp och ner på min säng med mej i! AJ! men snälla jag lånade ut min dator och skrivare och allt!

Jag har kommit fram till att Alla på Åland är himlans trevliga! haha fast det är tur att det inte fins fler! =P

Imorgon ska jag och Angelica stå på gränby och sen på kvällen är det krogen för typ ALLA fast jag ville åka hem efter som att jag ska ha stalltjänst hela nästa vecka! och på söndagen har jag lovat att  hjälpa Jennie!


Nu ska jag kolla på Veterinärerna! =)

PUSS HEJ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0