Torsadg i skolans bibliotek

Hallojsan..

haha jag vet att folk tycker det är himmlans kul att läsa min blogg pga. alla dessa stav fel och särskrivningar, jag vill bara säga att jag har inte världens bästa svenska, men jag antar att ni förstår vad jag menar... jag vet att himmla stavas med ett m men jag tycker om att skriva med två m... om det är så att ni tycker det stör er och måste säga det vill jag bara att ni ska tänka efter en gång extra, jag kan ta att folk pikar mej, jag tar ändå inte åt mej speciellt mkt av det.
jag har gjort flera dyssleksi test men har det inte på papper men jag har väldans svårt med bokstävrerna ibland... Däremot villl jag att ni faktiskt tänker efter på vad noi säger då det finns sånna som har dyssleksi och mår dåligt av det!! min syster tillexmpel hade lett lite men mått såå dåligt inombords om någon pikat henne då hon vet att hon inte är som dem andra och inte stavar korrekt! det är som ett "handikap" för dem och jag tror intye dem mår bättre av att få höra att dem stavar fel! tvärt om så behöver dem uppmuntras till att skriva mera..

Saksamma..

Igår var iallafall en hel del ute på krogen och det var blandande åsikter om det nya people.. jag ska nog ge det en chans nångång när jag känner för det! men man får se när det blir.. jag känner att jag inte är i så stort behov av att gå ut i veckan och vara helt slut på torsdagen.. himmlans skönt att rida och känna att man kan vara konsentrerad på sin uppgift på ryggen och göra sitt bästa, annars är det lätt att man ger upp och skyller på bakfylla när det tar emot lite extra..

imorse red jag Tanja ett sto på skolan född 1996 e. Cadiac oj ja vad var det nått sånt och nått mer, dåligt minne har man iaf. kunde det iaf på lektionen... :-S
Vi hoppade på linje det var kul! har ju aldrig ridit henne förr så då e jag rätt nöjde ändå! jag hurrar inte för henne på framridning eller ridning överhuvudtaget men hoppningen var lite kul iaf! hon var taggad och gjorde vad hon skulle!

                                                                                             :-D

Sen efter lunch hade jag LDS ganska tråksamt men jag såg till att jag slutade vid 14 istället för 16 satte mej utanför matsalen och lysnade på NV1orna när de läste sagor på svenskan! USCH jag tycker faktiskt att lilla sjöjungfrun är en hämsk saga.. jag diggar filmerna mkt bättre!!! men det var en tjtj som läste karius och baktus och den tycker jag är himmlans söt! :-D

Nu väntar jag bara på att Tim och Sara ska sluta så att vi kan åka till elevhemet ocg sega framför tvn!
fast jag måste lämna tillbaka selen till 4H..

NEJ HA DET BÄST SKA DRA NU!

PUSSSAR TILL ALLA♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Lite stavfel här och där har väl ingen dött av! Man får inte vara så himla petig!

Är hemma i Valdemarsvik nu, är typ aaaasss mycket snö här!!! 50-60 cm så nu ska jag ha min första vasaloppsträning!!! Inget att vänta med, bara ut och köra!!!

Hoppas du får en lugn och trevlig helg! Puss puss

2007-11-17 @ 09:57:26
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0